Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko tämä päättyä hyvin???

Vierailija
20.02.2010 |

Kävin epämääräisen vuodon takia viime viikolla varhaisultrassa, jossa lääkäri näki alkion joka oli 4,1 mm, eikä kooltaan vastannut viikkoja (laskennallisesti rv 7+0 menossa). Sykekin näkyi, mutta lääkäri totesi, että se on hitaanpuoleinen. Kohdussa oli myös havaittavissa jotain verihyytymää, joka sinällään saattaisi selittää vuodon, mutta lääkäri kuitenkin epäili, että keskenmeno on odotettavissa lähipäivinä.

Seuraavana päivänä kävin naistentautien polilla ultrassa ja tilanne oli ennallaan. Siellä lääkäri oli kuitenkin sitä mieltä, että ei olisi mahdottomuus, että alkio olisi viikkoa laskennallista nuorempi, ja ottaen huomioon että näin ollen viikkoja olisi vasta 6+1, sykkeen nopeudesta ei voi tuossa vaiheessa päätellä vielä mitään koska raskaus on niin alussa ja alkio niin pieni.

Ultrasta on nyt neljä päivää ja vuoto on loppunut kokonaan. Kontrolliultra on viikon päästä ja odotus on piinaavaa.

Onko kenelläkään vastaavia kokemuksia, voiko toivonkipinää vielä pitää yllä vai pitääkö vaan valmistautua siihen, että perheessämme odotetaan vauvan sijaan keskenmenoa??

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
08.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolme km (11/04, 04/07 ja 8/10) sekä yksi ihana poika 04/06. Pojan syntymästä asti, eli neljä vuotta sitkeä yritys päällä, sisältäen ivf Avalla tuloksetta.

Nyt pitkästä aikaa luomu +. Viikot nyt 7+jotain ja pientä rusehtavaa vuotoa. Pelko hirmuinen, että taas on edessä km! Ultraan en ole vielä rohjennut. Lohduttavaa ja toivoa herättävää, että Butterfly on vuodosta huolimatta saanut tuon tuhisijan maailmaan.

Toivossa on hyvä elää - toivottavasti noin sanoo myös pikkuinen alkioni =)

Vierailija
2/3 |
20.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen rv6 ja olen nyt vuotanyt puhdasta verta 4pv. Neuvolasta sanoivat että ei ole pakosti keskenmeno kun kipua ei ole ollut. Vauva on kumminkin vielä niin pieni että ei kannata tulla ultraan. Viikon päästä kuitenkin olisi ultra-aika ja pelkään pahinta että pienokainen on tullut pois.

Tulen kuitenkin aika herkästi raskaaksi että voisin ruveta aikas piankin odottamaan uudestaan mutta kuitenkin menetys on menetys.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
28.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisi hyvin voinut olla minun kirjoittama.

Itselläni oli myös verihyytymää ja pientä vuotoa mutta meidän sintti pysyi silti kyydissä mukana :D

viimeistään rv 10 olin jo sata varma että kesken meni kun vuoto runsaantui ja tippa silmässä menin niskapoimu ultraan mutta edelleen oli pieni siellä elossa ja voimissaan :)

Vuoto jatkui välillä tiputellen ja välillä runsaampana n viikkoon 16 saakka ja loppui sitten kuin seinään.

Nyt tuolla pinniksessä tuhisee 6kk miehen alku :)