Olen 42 vuotiaskolmen lapsen äiti ja ilmeisesti raskaana.
Kommentit (13)
paras mahdollinen ikä saada vauva, ja yleensä vanhempien äitien lapset ovat vielä poikkeuksellisen lahjakkaita. Olen jo 10 vuotta vanhempi, mutta ei oikeesti ikä tunnu missään.
Voi jäädä iltatähti melko yksinäiseksi jos ikäero sisaruksiin on kovinkin iso.
Että siinä mielessä ei mitään ihme ajatuksia herää. Hieno homma.
itse 33v kolmen lapsen äiti, ei IKINÄ enää lapsia
Onnea, jos se on toivottu.
Olet mun ikäinen ja mielestäni me ollaan paremmassa kuosissa kuin jotkut plösöt ja läskit juoppoteinixit :)
Itse 42-vuotiaana ja kolmen vielä pienen lapsen äitinä nostan hattua sinulle. Minäkin olisin halunnut vielä neljännen, mutta kun jaksaisin taas pikkuvauvaa, olen auttamattoman vanha.
Mua luultiin kummallakin kerralla 10 vuotta nuoremmaksi; lääkäri mm kysyi, onko papereissa virhe syntymävuoden kohdalla.
Nyt olen 51v ja olen tosi tyytyväinen, että uskalsin tehdä lapset vanhemmalla iällä. En ole tosiaankaan mikään mummoäiti mieleltäni enkä ulkonäöltäni.
Voi jäädä iltatähti melko yksinäiseksi jos ikäero sisaruksiin on kovinkin iso.
eivätkö ne ole yksinäisiä.
Onnea ap:lle
Onnea!! :) Lapselle ikä ei ole ongelma, eikä taatusti sinullekaan jos saat lapsen :). Itse olen sitä mieltä että olen sitä parempi äiti mitä vanhempana olen lapsiani saanut...paljon enemmän järkeä päässä niin sanotusti.
t. 4 lapsen äiti
Minä olin aikoinani neljän lapsen äiti kun 43 vuotiaana rupesin odottamaan viidettäni.
Ja tuo meidän pikkarainen on niin ihana, että päivittäin kiitän luojaani, että meillä hänet on!
Mun äiti oli saman ikäinen kun minut sai, joten mikäpä siinä...
Isosisko oli 10 vuotta vanhempi ja minä siis iltatähti, ei ongelmia.
haveilla iltatähdestä, mutta toivottavasti saan sellaisen.
Tsemppiä!
t: 29v 2:n lapsen äippä
10v, sen verran rankka juttu hormonaalisesti, mutta kannatta, saa t ihanan iltatähden jonka kanssa saa kaiken kokea uudestaan, ja elämä ei todellakaan ole enää koskaan surulista tai tylsää. Onnea!