Ihania saippuoita myynnissä!!!!
kannattaa käydä katsomassa... olen itse kokeillut!!! suosittelen!!! www.minttumaa.net
Kommentit (31)
en voi sietää mitään itsetehtyjä palasaippuoita!
kannattaa käydä katsomassa... olen itse kokeillut!!! suosittelen!!! www.minttumaa.net
esim perhe.fi, sanasta sanaan sama aloitus.
Joka kaupassa ei edes myydä palasaippuaa.
kai tiesit että vauva ja perhe on samaa puljua ja niin ollen tää av-palstakin ja kaikki niiden keskustelupalstat on ytksi ja sama asia...
kai tiesit että vauva ja perhe on samaa puljua ja niin ollen tää av-palstakin ja kaikki niiden keskustelupalstat on ytksi ja sama asia...
Mutta hyvää mainostahan tämä on ko. yrittäjälle kun ketju pysyy ylhäällä. ;)
ja todella tuotekehittely kesken, palat epäsymmetrsiä yms.
Jollain muotilla jos olisi tehty niin olisi ihania ja tarkoitan kauniita.
siispä autan vähän
http://www.minttumaa.net/
Kallista tollasesta pienestä saippuanpalasta. Aika huonot toimitusehdot on myös.
Palauta tuotteet postitse edullisimmalla mahdollisella tavalla. Tuotteesta maksamasi hinta ja palautuksen postikulut hyvitetään. Mikäli haluat tilalle uuden tuotteen, veloitamme siitä uudet postikulut
Näin lukee nettisivuilla, hyvässä lykyssä siis joutuu maksamaan tulpa postikulut.
niin sitä ei arvosteta..
Kyllä mä voisin ainaki palasaippuaa käyttää ja kauniin näkösiäkin olivat. Ei kaiken tarvitse olla niin symmetristä.
Jotenkin minusta on alkanut tuntumaan tätä vauva-palstaa lukiessa, että useat täällä vaan haluavat olla ilkeitä ja vastaavat rumasti tänne keskusteluihin..
minttumaalle ja muille nettikauppoja aloittaville:
jos toimintaa ei vielä ole, tuotteita tulossa tms muuten keskeneräistä
NIIN ÄLÄ ALOITA, JOS EI OLE VALMISTA!!!! varma tapa karkottaa asiakkaat jatkossa.
oikeasti palasaippuan käyttö on noussut ja nousussa!
Itse en voi sietää nestemäisiä saippuoita kotona.