kaikki 155 senttiset, paljon painatte?
Kommentit (40)
eli ihan liikaa, yök! Mutta kun ei löydy itsekuria lopettamaan puputusta.
ja painan 57kg. Rinnat kokoa 75D.
Olen 155cm ja 58kg nyt... Vaihtelevasti olen puolen vuoden sisällä painanut 55-58kg.
Ennen muksun syntymää (josta nyt on kolme vuotta) painoin 50-52kg, eli vähän jäänyt ylimääräistä...
pudotin kaks vuotta sitten painon 51 kiloon ja kyllä oli hyvä ja kaunis olo. nyt oon taas antanu itseni paisuu ällöksi läskiksi... täytyis taas ottaa itseä niskasta kiinni. :(
enkä kyllä tunne oloani "ällöksi läskiksi", harrastan aika paljon liikuntaa
Melko jojottelua.
Muut jojottelee 2-5 kilon välillä, mulla heittelee paino 30-40 kiloa kausittain.
Liikun paljon ja olo on hyvä. Vaatteita löytyy kaupasta helposti jne.
Tiedän, että minulla on ylipainoa. Mutta en enää pyri laihtumaan / laihduttamaan. Kiinteytymistä näköjään tapahtuu ihan itsestään nyt, kun liikunnasta on tullut elämäntapa.
Vielä 3v sitten painoin 96kg, joten siksi tämä tyytyväisyys ;)
että painan 72 kg, olen 155cm. Tyytyväinen olen itseeni. Painoni ei ole tärkein osa itseäni.
ja painan n.57kg Eli sama kuin 17, mutta olen eri. Kiva kun joku samoissa mitoissa! En mielestäni ole kuitenkaan lihava.
ja tunnen olevani hieman ylipainoinen. Tai ehkäpä kiinteytyksen tarpeessa. 46kg olisi unelma.
Ihan ok. Pikkusen ois kiinteytyksen tarvetta, muttei stressiä painosta.
painan 87kg. Käyn 4 x viikossa salilla. Korvaan lyhyyteni lihasmassalla.
aika hyvin saanut pudotettua painoa kun yläkoulussa painoi sen 80 kiloa
ulkomailla olon (viini, patonki, juustot, leivokset) ja raskauden jälkeen, en edes halua ajatella asiaa...
silloin joskus ennen painoin 46-52kg, riippuen työ ja liikuntamäärästä, en tosin ihan ole 155cm...
155cm &50kg.
Ruumiinrakenne hoikka ja urheilullinen. Perse ihana ja muhkea, rinnat 70A.
mutta vastaan silti.
152cm ja 54kg, en ole vielä jaksanut panostaa ja liikkua itseäni kuntoon kolmannen lapsen syntymän jälkeen. Ällöttää oma olemus, koska painoa on ainakin 6kg liikaa ja löysää jokapuolella, jotenka yritän ottaa itseäni niskasta kiinni ja hiilata persuukseni jumppaan ja lenkille!
Kunhan vaan löytäisin aikaa ja enrgiaa näiden pikkulasten ja kotihommien lomasta :(
ja 44 kg. Itse ottaisin kyllä ihan mielellään ainakin 5kiloo lisää painoa, saattais vaatteitakin löytää vähän helpommin.. Pieni ja siro olen.