Miten olet suhtautunut tai suhtautuisit, jos miehesi ei tulisi yöksi kotiin (ryyppyreissulta)?
Meillä nimittäin kävi niin, eikä olisi uskonut miehestä. Koskaan ennen ei ole tällaista harrastanut, lähtöä edelsi riita joka kyllä sovittiin, mutta oli sitten nukkuessani häipynyt baariin (tätäkään ei yleensä tee) ja kotiutui seuraavana aamupäivänä. Yritin soittaa herättyäni 7 aikaan mutta ei vastannut.
Selitys kyllä löytyi, antoi kaverin nimen ja osoitteen jossa oli ollut mutta eipä paljon vakuuta.
Arvoisa av-raati: miten suhtautuisitte? Mikä sopiva rangaistus miehelle? ;)
Kommentit (17)
Mutta mä ajattelisin, että on nukahtanut jonkun kaverin sohvalle tms. On taipumusta juoda niin, että nukahtaa.... Enkä sen tarkemmin viitsis asiaa miettiä. Elämä on.
meillä kans mies tehny parikin kertaa noin, mut nyt olen sanonut että jos tulee yksikään kerta niin erotaan, ja se on kans sit varma! olisi pitänyt erota jo heti ensimmäisestä. miks muka kotiin ei vois tulla.
ei kai aikuista tarvitse vahtia? Toisaalta voin olla niin väsynyt iltaisin seuraavat 3 viikkoa, ettei jaksa mitään seksin littyvää:D. Mulle on ihan sama, mä hoidan omat asiani mallikelpoisesti, ja mies on mulle lähinnä kallis harrastus, hyvännäköinen, kiva olla sen kanssa, mutta ei välttämättömyys. Enkä välttämättä ota sitä lomalle mukaan, menen yksin.
tänne kysyyn et miten rangaista aikuista ihmistä. hullun hommaa.
siis oikeasti. Ensinnäkin sen takia että olisin huolesta soikeana ja mielestäni on törkeää olla ilmoittamatta, jos jää jonnekin. Mitään pettämisiä en omasta miehestäni uskoisi mutta niinhän ne on muutkin aina sanoneet. Eli en ole myöskään mikään sinisilmäinen.
ois jo akssi oven pielessä odottamassa,ei tarttis tulla enää sisäänkään=)jospa hetken ulkoruokinta sitä kouluttas=)
oli ollu muka päivystyksessä kaverinsa vaivojen takii! tyhmä uskoin sen,mut nykyään jos saman tekis,ei olis kotiin sen jälkeen tulemista.
veikkaan että heräisin siihen kun ovi käy ja lähtisi.. minähän soittelisin yön perään ja lähtisin etsimään.
Miehelläni kun tapana juoda niin paljon että voi sammua ojaan! Ja jos pakkastakin näin paljon kuin nyt niin ei olis ihan hengissä aamulla kotiin tulossa.. valitettavaa mutta totta
ois jo akssi oven pielessä odottamassa,ei tarttis tulla enää sisäänkään=)jospa hetken ulkoruokinta sitä kouluttas=)
En ymmärrä, miten jotkut sietävät tuollaista kohtelua. Eiköhän se kylmä maailma pistäisi ukon vähän miettimään tekosiaan:D
tuli kuitenkin kotiin. Mitä sitä aikuista ihmistä kouluttamaan?
Varsinkin jos teillä paha riita eikä seksiä vähään aikaan, mies tarpeeksi kännissä, nainen ollut kiinnostunut. Mutta hyvä puoli se että taisi olla vaan yhden yön juttu.
En osaa edes kuvitella tällaista tilannetta, jos miestä ei kuuluisi, niin kai pitäisi soittaa poliisille. Siellä minulle tietysti naurettaisiin, mutta kai se nyt pitäisi saada selville, että onko vaikka johonkin onnettomuuteen joutunut.
Ja jos miehellä vaan alkaisi viirata ja yöpyisi jossain sohvilla / sängyissä eikä tulisi kotiin, niin se olisi ero eikä mitään muuta.
oli kuollut huume hörhön uhrina ,mitä siihen osais sanoa
viimeksi kun oli ulkona, niin laitoin itse sille viestin, että jää nyt hyvä mies jonkun kaverin luokse yöksi kaupunkiin, ei tarvitse tulla kotiin. Mutta tuli kuitenkin...Mun mielestä olisi hyvin voinut jäädä jollekin kaverille, kun muutenkin tapaa heitä aika harvoin ja on aina kotona.
Eksä jätti monesti tulematta yöksi kotiin ja usein riidan jälkeen katosikin. Ja väitti olleensa milloin missäkin kaverilla. Olihan se josksu tottakin,kerran kertoi että oli ollut X:n luona, unohti vain mainita tiettyjä yksityiskohtia... X:ltä kun kysyin niin olihan tämä tyyppi hänen sohvalla yötä, mutta niin oli myös eräs neitokainen ja ihan alasti he nukkuivat aamulla. Joo'o. No mulle oli kyllä selvää mitä peliä herra pelaili ja kun aikani katsoin touhua niin keksin oman huvin. Eihän minunkaan kannattanut yksin öitäni viettää. Ihan pokkana toin itse vieraita miehiä kotiini yöksi, vaikka tuo poikaystäväni olisi voinut tulla kotiin omilla avaimillaan koska vain. No ei valitettavasti koskaan tullut kesken kaiken, olisi ollut sille ihan oikein :D En ole muiden kanssa ollut uskoton, mutta arvelin, että niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan, oli ihan puhtaasti kostotoimenpide.
Nykyinen mieheni ei ensinnäkään lähtisi vihassa baariin, etenkään salaa ja ei todellakaan viettäisi öitään muualla kuin kotona. Niin, ja tähän mieheen voinkin luottaa. Jos tekisi katoamistemppuja niin en luottaisi.
laittoi aina yöllä tekstarin et jää kaverin luo nukkumaan ja samantien laittoi puhelimen pois päältä etten vois soittaa. Teki kyllä sellasen mokan että aina kertoi jonkun kaverin nimen jonka luona muka oli, ja kun soitin kyseisille kavereille eivät he olleet tietenkään edes nähneet mun exää. Ois sit edes pyytänyt kavereitaan valehtelemaan puolestaan.
Onneksi se onkin ex :) Nykyisellä miehellä olis varmasti joku hyvä syy jos jäisi tulematta kotiin, ei ensinnäkään juo niin paljon että sammuis minnekään eikä kyllä pettäiskään.
mut minä kylläkin ja useasti ;)
En ole rangaistuksia saanu. Ja aina löytyny joku alibi.