Pieni rintaiset naiset, haluaisin kysyä teiltä..
Kysyisin teiltä, naiset, joilla on oikeasti hyvin pienet rinnat, oletteko seksuaalisesti yhtä aktiivisia ja halukkaita kuin muut naiset.
En halua loukata ketään tällä kysymyksellä, mutta asia on itsellelleni kovinkin merkittävä, ja vaivaa minua paljon.
Kommentit (22)
kiitos kommentista, ja kuten sanoin, älkää loukkaantuko kysymyksestäni, minua oikesti mietityttää paljon tämä juttu
pienirintainen (A-kuppi), ja erittäin aktiivinen ja halukas! En ole mikään parikymppinen enään ja jopa imettänyt rinnoillani, mutta silti ne eivät roiku, ovat jopa pyöreähköt. Itse olen tyytyväinen, ja miehenikin luultavasti, kun on oikein mielellään niiden kimpussa. Tuntoherkkyyttä on. Niin, miksi muuten kysyt?
Kysyn, koska olen vielä valitettavasti perheetön, ja olen joskus tutustunut erittäin pariin pienirintaisiin naiseen, joista on tullut kuitenkin melko seksuaalikielteinen mielikuva.
Siksi sitä tosipaljon miettii, että jos ryhtyy suhteeseen, ja menee avioliittoon, ettei todellisuus paljastu liian myöhään.
Tulipas kirjoitus virhe
Pitää ola näin
Kysyn, koska olen vielä valitettavasti perheetön, ja olen joskus tutustunut pariin erittäin pienirintaiseen naiseen, joista on tullut kuitenkin melko seksuaalikielteinen mielikuva. Siksi sitä tosipaljon miettii, että jos ryhtyy suhteeseen, ja menee avioliittoon, ettei todellisuus paljastu liian myöhään.
ja kiitos asiallisesta vastauksesta
kyllä hyvinkin aktiivinen ja kokeilunhaluinen. En kyllä edes ymmärrä miten perintötekijät (=rintojen koko) vaikuttais siihen, miten sängyssä sujuu..?
Juu, ei kai pitäisikään vaikuttaa. En ole enää pikkupoika, haluaisin perheen ja lapsiakin, mutta ajatus seksuaalisesti haluttomasta vaimosta melkein pelottaa.
- ja kiva että saan järkeviä vastauksia, eikä mitään typerää sontaa.
Oon sitä meiltä, jos nyt ajattelen naisia kaveripiiristäni, että pienet rinnat eivät kerro ainakaan siitä onko seksuaalisesti halukas.
Tunnen jokusen hyvinkin pienirintaisen, ja käsitykseni heistä on että ovat hyvinkin kiinnostuneita seksistä ja halukkaita. Tunnen myös todella naisellisen, muodokkaan ja flirttailevan naisen, joka kotona sängyssä on omien sanojensa mukaan "kylmä lahna, ei kiinnosta!" Vaikka päällepäin näyttää muuta.
en toki tarkoita, että kaikki muodokkaat olisivat kylmiä lahnoja... mutta voi olla noinkin ;)
Kiitän. Mukavaa että viitsitte kommentoida. Harmittaa kovin, kun olen täysraitis ja täysjärkinenkin, eikä sopivaa ole löytynyt.
Olen ollut aina hyvin aktiivinen seksuaalisesti, rinnat kokoa aa-a. Enkä ole hävennyt näyttää niitä, olen estoton ja kokeilunhaluinen.
Mutta sisimmissäni rintojen koko haittaa ja aion suurentaa ne parin vuoden sisällä :)
Harkitse vielä kuudesti sitä suurentamista. Ei naisen pikkuiset tisut haittaa yhtään mitn, jos hän muutoin haluaa seksiä, noin yleensä. Sekin, kuinka kiihottava olet, ei tosiaankaan riipu kuppikoosta.
terv. keskustelun aloittaja.
mulla on 75A rinnat
Ja mies tosi tyytyväinen minuun (sanoo niin)
Nautin suuseksistä niin antavana kuin saavana osapuolena ja tykkään sperman mausta
Lisäksi kerran kuussa suunnillen haluan anaaliin.
Joskus jopa olen tuhma ja mies piiskaa mua :-)
ei meidän seksielämässä ola mitään vikaa vaikka rinnat pienet on
Kati-70
myös pienet AA-rinnat, ja erittäin seksuaalinen olen aina ollut, ennen sekä jälkeen lapsien. Olen kokeilunhaluinen sekä aktiivinen sängyssä miehen kanssa sekä yksin. Mies jopa toivoisi että joskus olisin vähän vähemmän aktiivinen.
En usko että rintojen koko vaikuttaa seksuaaliseen aktiivisuuteen, kunhan vain on itse tyytyväinen itseensä ja rintoihinsa.
ja olen lähes seksiaddikti... että ei todellakaan liity nämä asiat toisiinsa.
Minulla on reiluhko b-kuppi ja olen todella aktiivinen... jopa niin aktiivinen, että kärsin siitä. Haluaisin seksiä noin joka päivä ja mieheni taas noin kerran viikossa, jos sitäkään... Nyt on menny kaksi viikkoa edellisestä kerrasta ja kärsin.
75A ja erittäin aktiivinen...ja myös erittäin tyytyväinen omaan olemukseeni : )
En saa oikein mielikuvaa mitä mainitut koot ovat luonnossa. He, joista mainitsin ketjun alussa, heillä tisut ovat melkein huomaamattomat. Korostan vielä sitä, että älkää loukkantuko näistä ajatuksista, omasta mielestäni naisen viehättävyys ja puoleensavetävyys ei yhtään riipu siitä millaiset rinnat hänellä on.
Kiitän kohteliaimmin teitä jotka olette viitsineet vastata. Olen juuri sitä mitä olen sanonut olevani, monen mielestä jopa melko järkeväkin, tavallinen mies.
minäkin pienirintainen ja erittäin halukas ja aktiivinenkin. Lasten jälkeen enemmän kuin ennen lapsia. Nautin rintojen koskettelusta todella paljon ja laukean jokaisella rakastelukerralla. Rintojen koskettelulla ja imemisellä on todella suuri merkitys orgasmin kannalta!'
Älä huoli! Kannattaa selvittää ennemmin tytön olemusta ja vapautuneisuutta kuin muodokkuutta. :)
ennen lapsia olin...tuskin liittyy tisseihin!