Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä miletä äidistä, joka haluaa pukea tyttövauvansa lähes pelkästään vaaleanpunaisiin vaatteisiin?

Vierailija
19.02.2010 |

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
19.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

haluaa pukea lapsensa tytöksi ja nätiksi-niin?

Vierailija
2/16 |
19.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirppiksellä näkee aina pöytiä joissa pelkkää vaaleanpunaista, oikein kirkuu että "meillä on pikkuprinsessa!"

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
19.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

äiti on tosi onnellinen saatuaan tytön, ihailee nimenomaan "tyttöyttä" ja suloisuutta lapsessaan, feminiinisiä piirteitä. Joidenkin kohdalla tulee kyllä nukkeleikit mieleen kun vauva on epäkäytännöllisesti puettuna pelkkiin vaaleanpunaisiin hörselöihin arkena.

ps. loppuhuomatuksena: suomalainen kalju, vaaleaihoinen, "väritön" vauva on aivan pienen sian näköinen vaaleanpunaisessaan. Jostain syystä äidit eivät tätä itse näe.

Vierailija
4/16 |
19.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä vaaleanpunainen on kyseisen äidin lempiväri? Niin kuin esim. minun. Ihana oli pukea oma pikkuinen tyttövauva vaaleanpunaiseen! Hänellä kun oli jo syntyessään paksu musta tukka, niin ei kyllä miltään sialta näyttänyt.

t. kahden pojan ja yhden tytön äiti

Vierailija
5/16 |
19.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä oon nähny on kyllä tosi tylsän näköistä jos lapsella aina vaaleanpunaista! En pukisi !

Vierailija
6/16 |
19.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

haluaa pukea tyttövauvansa kauniisiin tyttömäisiin vaatteisiin.

Vierailija
7/16 |
19.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutama vaaleanpunainen vaate olisi varmasti OK, mutta liika on liikaa. En minäkään pue poikaani pelkästään vaaleansiniseen, vaikka olen niin onnellinen pojastani.

Vierailija
8/16 |
19.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaaleanpunaiseen, punaiseen, lilaan, mekkoihin ja rimssuihin, kukkaa ja rusettia. Olen koko ikänä, pikku tytöstä asti haaveillut, että mulla ois oma tyttö. Ja kun hänet sain, kai nyt halusin pukea hänet kauniisti ja mekkoihin, vaaleanpunaiseen...

Sitten syntyi vielä poika ja häntä tykkään pukea väreihin. Sinistä, vihreää, punaista, keltaista...

Vierailija
9/16 |
19.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen, että moni äiti pitää vaaleanpunaisesta, mutta ei halua käyttää sitä ylenmäärin esim. työelämässä, koska siihen liitetään tyttömäsiä, helliä, mielikuvia. Tyttövauvan saadessaan he päästävät vaaleanpunaisen himon valloilleen ja ostavat vaaleanpunaista niin paljon kuin sielu sietää! :)

Vierailija
10/16 |
19.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä tulee mieleen mansikkajäde, hattara, vaahtokarkit, prinsessat, keijut... Tyttömäisyys (ei alistuvuus ja nössöily) kunniaan! Girl power! : D Prinsessat ovat mahtavia ja keijut rulettaa!

Minä olen liian vanha pukeutumaan kokonaan pinkkiin, tyttörelleni suon sen ilos. Itsekin tosin käytän hyvin paljon vaaleanpunaista pukeutumisessani, hanskat ja huivit ja monet topit ovat pinkkejä minulla. Väri sopii meidän perheen naisille erinomaisesti.

Vierailija
11/16 |
19.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei tiedä mitä haittoja sukupuolirooleihin kasvattamisesta seuraa.

Vierailija
12/16 |
19.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se vähentää aggressioita. Suosittelen Talebaneille pinkkiä kalashnikovia pahimpia raivareita hillitsemään.

Aloitan kohta yön pimeydessä peittämään julkisia rakennuksia ohueen pinkkiin huntuun ja maalaamaan pinkkejä sloganeita keskeisille paikoille poliittiseksi protestiksi sotia ja väkivaltaa vastaan. Kuka lähtee megeen?

Vierailija
13/16 |
19.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei tiedä mitä haittoja sukupuolirooleihin kasvattamisesta seuraa.

Jos pinkkiin kuitenkin liitetään ensisijaisesti perinteisesti naisellisia ominaisuuksia (hellyys, hoiva, pehmeys, jne), eikö pinkkiä pitäisi maailmassa olla itseasiassa enemmänkin esillä? Nuohan ovat loistavia arvoja itse kullekin tässä itsekkäässä ja pahassa maailmassa, vai mitä?

Vierailija
14/16 |
19.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kyllä, minä olen se, jonka kirppispöydässä on paljon vaaleanpunaista tyttövaatetta.

Vierailija
15/16 |
19.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä ketä oikeasti kiinnostaa miten jotkut ihmiset pukevat lapsensa.. Itselläni tyttövauva 4kk ja kaapista löytyy hyvin paljon vaaleanpunaista sekä merkkivaatteita mutta kaikki käytännöllisiä!

Vierailija
16/16 |
19.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä ketä oikeasti kiinnostaa miten jotkut ihmiset pukevat lapsensa.. Itselläni tyttövauva 4kk ja kaapista löytyy hyvin paljon vaaleanpunaista sekä merkkivaatteita mutta kaikki käytännöllisiä!

Eiköhän jokainen pue niinkuin itse haluaa.