Mitä ajattelisit tällaisesta käytöksestä? (flirtti)
Tapaan naisen harrastuksen parissa, on ohjaajana siellä. Nainen heti ensi näkemällä katselee minua tavallista pitempään. Erehdyn kerran katsomaan häntä silmiin hieman pidempään ja tästä alkaa hänen puoleltaan kova flirtti, silmäpeliä, lähelle hakeutumista, juttusille hakeutumista... tätä jatkuu sinnikkäästi vuoden ajan. Välillä enemmmän välillä vähemmän. Estottomasti katselee ym. Itse olen nolona ja vaivautuneena. Minulla sormukset nimettömässä.....
ELI mitä tästä pitäisi päätellä, mihin hän pyrki? Kokeiliko vain, että olenko tyhmä ja lähden petoksen tielle? Vai mitä?
Olen itsekin siis nainen.
Ajatuksia.
Kommentit (16)
Tai mistä mä tilannettasi tiedän, mutta jos se on "ihastunut" persoonaasi, jos olet sen mielestä jotenkin tosi mielenkiintoinen ihminen? En nyt varmaan heti flirttinä sitä ajattelisi :D
Minulle saa flirttailla, ei se ole keneltäkään pois. Ja toisinaan flirttailen takaisin. Mutta ei sen kummempaa. Sehän on elämän suola :)
No miksi mietit jotakin "petoksen tielle" lähtemistä jos sinua ei kiinnosta? En minä ainakaan sellaisia mieti vaikka joku flirttailee.
Hän siis haluaa flirttailla, todennäköisesti ymmärtää sormusten perusteella että olet varattu, mutta ei flirtti ole kielletty varatuiltakaan.
Itseäni moinen ei haittaisi. Relaa.
turhan päiten jaksa/viitsi flirttailla? Kai jokin pyrkimys yleensä on?
ap
Minä teen sitä huvikseni ;) Ja olen naimisissa oleva 2 lapsen äiti. Ja ihan siveellinen sellainen...
Ja sitten taas toisaalta, eiks flirttailu ole vähän vaikeeta yksin? ;D Pidemmän päälle ainakin?
6
se sitten olis... muuten vaan silmäpeliä vai. Jonka väkisinkin huomas.
ap
Ehkä itse kuvittelet naisen flirttailevan ja vielä kohdistavan sen juuri sinuun. Mä olen itse joutunut usein omituisiin tilanteisiin, kun ihmiset "ovat huomanneet" minun olevan ihastunnut hiehin. Heh, enkä todellakaan ole ollut kuin normaalin ystävällinen ja hymyilevä. Kaikenlaisia tulkintoja sitä ihmisten päässä liikkuukin. :)
Seksuaalisesti, ihmisenä, jne. jne.
Selvä peli. Kuinka ei ole sinulle selvää ap?
Loppuu ihan varmasti siten. Jos vähänkin menet siihen mukaan niin hän vaan villiintyy!
Vähän vaikeaa se kai olisi tulla tutuiksi jollei katso toista, hymyilekin ja yritä jutustella toiselle jotakin?
tuntemaani naispuoliseen narsistiin, joka juurikin toimii harrastusohjaajana. On siis aikamoinen mulkero kaikin puolin ja luultavasti flirttailee jokaisen miehen kanssa, etenkin jos ovat varattuja, ja todennäköisesti haluaa myös nolata näitä kohteitaan, pompotella, antaa turhia toiveita ja pudotella korkealta.
Ihmetyttää kyllä tuollainen, joka heti ensi tapaamisella aloittaa noin suorasukaisen ja röyhkeän flirtin! Ei mikään ihan kiltti ja mukava eukko.
... ihmettelisin vaan että miksi juuri minusta? Mikä juuri minussa voi häntä kiehtoa? Niin, huono itseluottamus meikäläisellä, juu.
Niin, ja pyöritteli useinkin pikkurillisormustaan kun arveli minun huomaavan-
ap
on selvästikin ihastunut sinuun. Varsinkin kun tuota on kestänyt jo vuoden ajan.
Uskoisin, että hän haluaisi kanssasi jotakin vähän enemmän.. siitäkin huolimatta, että sinulla on sormukset sormessasi.
Nyt jatko riippuu sinusta. Jos haluat jotakin hänen kanssaan, anna merkki tai tee suora ehdotus. Jos et, niin nauti flirtistä!
hankkisin potkut moiselle ammattitaidottomalle ohjaajalle.
hän nojasi päätään käsiin ja katseli mua silmät puoliksi kiinni.. yritä siinä sitten puhua asiaa :P
ap
vielä kun lisääkin kaipaisin mielipiteitä asiaan...