Jaksaisitko mennä töihin joka alkaa kello 5 aamulla?
Kommentit (28)
Joskus olen tehnyt aikaista aamuvuoroa 5.30 alkaen (viikko kerrallaan ja seuraavalla viikolla myöhäisempi vuoro). Varsinkin kesällä oli ihanaa, kun sai nauttia aurinkoisesta päivästä töiden jälkeen vapaalla ;)
Joskus olen tehnyt aikaista aamuvuoroa 5.30 alkaen (viikko kerrallaan ja seuraavalla viikolla myöhäisempi vuoro). Varsinkin kesällä oli ihanaa, kun sai nauttia aurinkoisesta päivästä töiden jälkeen vapaalla ;)
ei paljon lämmittäis aurinkoiset kesäpäivät töiden jälkeen koska olisin a) aivan umpiunessa b) toivoisin olevani umpiunessa. Eli siis en todellakaan pystysi elämään normaalia elämää 5.30 alkaneen työvuoron jälkeen!
Jotkut panevat asiat onnistumaan halun/pakon edessä, jotkut ryytyvät tai valittavat kaiken aikaa.
Itse huomasin, ettei aamulla ole mitään väliä herääkö klo 6 vai 7 (iltapäivällä jo väsyttää liian paljon). Illalla tuntuu pahalta mennä viimeistään 22 nukkumaan, koska on pirteimmillään (olen iltaihminen). Paras aika olla töissä on iltavuoro, yövuoro tai sitten säännöllinen 9-17 tai säännöllinen 10-18.
En. Vaikka tein joskus vuoroa 5.00-13.30. Olen iltavirkku ja teen mielelläni ilta ja yövuoroja.
[quote author="Vierailija" time="18.02.2010 klo 21:25"]kuin kesäaikana kun herätys on kesäisin vielä aikaisemmin!
ja herätys on 4:10. Karseeta se on, ei siihen totu ikinä. Kesäaikana helpompaa, kun talviaikana.
Oletko tosissasi? :D Kyllä se kellonaika on kesä- ja talviaikana ihan se, mitä kello milloinkin näyttää :D:D
Ja ei, en jaksaisi enkä sellaiseen työhön menisi. Yövuorot taas menisivät helposti ja tulevassa ammatissani otankin niin paljon yövuoroja kuin vain mahdollista.
En jaksaisi, eikä tarvitse. T. Työtön
mihin rytmiin vaan? Olen ollut lukevinani, että biologista vuorokausirytmiä ei voi muuttaa noin vain epäluonnolliseksi. Ja jotkut kymmeniä vuosia vaikka yötyötä tehneet eivät ole siihen ikinä tottuneet.