Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

tasa-arvoako?

Vierailija
18.02.2010 |

ihmeellistä, kun poikalapsia voi ja saa haukkua ja saa sanoa, että haluaa vain tyttöjä. mutta kun sanookin, että haluaa vain poikalapsia, eikä voi sietää tyttöjä niin se on jotenkin järkyttävää.

yhtälailla voi sanoa vihaavansa tyttölapsia, jos niin voidaan sanoa pojistakin.

tätäkö tämä nykyajan tasaarvo on poikia ja miehiä saa haukkua, mutta tyttöjä ja naisia ei todellakaan muka saa haukkua, eikä sanoa edes poikkipuolista sanaa!! miettikäähän nyt vähän

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
18.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vahvempaa saa aina haukkua

Vierailija
2/13 |
18.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse en todellakaan haluaisi tyttöä, ovat jotenkin niin vastemielisiä, onneksi itselläni on pelkästään poikia. en olisi koskaan edes toivonut tyttöä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
18.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kovin nuorenapa nuo erot alkaa...

Vierailija
4/13 |
18.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse en todellakaan haluaisi tyttöä, ovat jotenkin niin vastemielisiä, onneksi itselläni on pelkästään poikia. en olisi koskaan edes toivonut tyttöä

Vierailija
5/13 |
18.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

minäkin olisin toivonut pelkästään poikia, pettymys oli valtava kun molemmat lapseni olivatkin tyttöjä, harmittelin asiaa todella kauan ja perheemme oli kunnon kriisissä kun tiesimme saavamme toisenkin tytön...mutta jotenkin tästä on selvitty, ei hetkessä, mutta ajankanssa rupeaa helpottamaan. ja lopulta tyytyy siihen mitä, ei ole. helppoa se ei aina ole ollut. toivottavasti tyttäreni saavat jonain päivänä poikia, niin voisin olla edes mummo pojille.

Vierailija
6/13 |
18.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten seksuaalisessa häirinnässä ei ole mitään hauskaa, mutta miesten on.

Tässä on kysymys samasta asiasta.

Vierailija
7/13 |
18.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

teidän femakoiden tulisi muuttaa johonkin arabimaahan, jossa vain miehillä ja pojilla on valtaa ja arvoa! jonkun pitäisi pudottaa teidät femakot korkealta!!!!

Vierailija
8/13 |
18.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta saa haukkua valkoista, toisinpäin on rasismia. Miehet ovat kautta historian alistaneet naisia, joten naiset "saavat" haukkua miehiä. Heikomman haukut eivät hetkauta valta-asemassa olevaa juurikaan pientä vitutusta enempää.

Tasa-arvon voidaan sanoa toteutuneen silloin, kun perinteisesti vahvempi saa puhua julkisesti samaan sävyyn aiemmin heikomassa asemassa olleesta, eikä ketään häiritse asia sen kummemmin. Heikommasta on tullut tarpeeksi vahva ja tasa-arvoinen.

Parastahan tietty olisi, jos kukaan ei haukkuisi yhtään ketään...

Vierailija
9/13 |
18.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

teidän femakoiden tulisi muuttaa johonkin arabimaahan, jossa vain miehillä ja pojilla on valtaa ja arvoa! jonkun pitäisi pudottaa teidät femakot korkealta!!!!

Vierailija
10/13 |
18.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
11/13 |
18.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse en olisi ikimaailmassa toivonnut tyttövauvaa, en ikinä! mutta niin kävikin harmitti todella paljon, hävetti saada tyttö, oli todella noloa, kaikki sanoivatkin minulle, ai sinulla on vain tyttö. no sopeuduin ajan kanssa tyttööni, mutta nyt se on jo aikuinen, emmekä ole juuri koskaan tekemisissä, paitsi jos tyttöni on jotain vailla...

Vierailija
12/13 |
18.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

upi

Vierailija
13/13 |
18.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikenlaiset sitä lisääntyykin. Surullista. Tytöllä on varmaan aikamoiset itsetunto- tai jopa mielenterveysongelmat.

Aikuinen osaa käsitellä pettymyksen tunteet ja oppia rakastamaan lastaan juuri sellaisena, kuin hän on. Sekä tyttöjä että poikia.

itse en olisi ikimaailmassa toivonnut tyttövauvaa, en ikinä! mutta niin kävikin harmitti todella paljon, hävetti saada tyttö, oli todella noloa, kaikki sanoivatkin minulle, ai sinulla on vain tyttö. no sopeuduin ajan kanssa tyttööni, mutta nyt se on jo aikuinen, emmekä ole juuri koskaan tekemisissä, paitsi jos tyttöni on jotain vailla...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi neljä