Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Soitin perhepäivähoitopaikoista

Vierailija
18.02.2010 |

ja minulle ihan suoraan tämä hlö sanoi, että pienen kans on parempi, mitä pidempään on kotona. Olen samaa mieltä, mutta toisilla tuppaa olla tota asuntovelkaa! Minua hieman ärsytti, että noin suoraan pitää tuoda kantansa esiin (vaikka mä samaa mieltä olenkin)

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
18.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pph ja täysin samaa mieltä, mutta eipä tulisi mieleenkään laukoa omia mielipiteitä vanhemmille..

Vierailija
2/11 |
18.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuoden ikäistä, täyttää syksyllä. Lähinnä vain tiedustelin, onko pph:a tässä lähellä montaa..

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
18.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mullekin sanottiin asiasta, kun soittelin päivähoitopaikkaa. Kuopus oli 3,5-vuotias, kun meni päivähoitoon ja pidettiin oikein hyvänä, että sai olla kotona niin pitkään.

Vierailija
4/11 |
18.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mullekin sanottiin asiasta, kun soittelin päivähoitopaikkaa. Kuopus oli 3,5-vuotias, kun meni päivähoitoon ja pidettiin oikein hyvänä, että sai olla kotona niin pitkään.

mutta ei sitä tarvii noin suoraan sanoa. En mäkään sairaanhoitajana saa arvostella potilaiden valintoja kovin suoraan. Tiedän myös lapsia, joista on tullut kovin omituisia oltuaan kauan kotona. Omasta mielestäni lapsista tulee sosiaalisempia, mutta ei nyt aleta tapella tästä aiheesta! Pointtini on se, ettei ammattihenkilön tulisi sanoa kantaansa kovin suoraan..

Vierailija
5/11 |
18.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vaikka toinen ei edes tajua.

Vierailija
6/11 |
18.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä siis ihan kaupungin ohjeistuksen mukaan.

Vierailija
7/11 |
18.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä siis ihan kaupungin ohjeistuksen mukaan.

No tuli toikin asia selväksi. Täällä ei vielä kuntalisää, mutta kai joku kympin lisä tulossa..

ap

Vierailija
8/11 |
18.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tarkoitat sosiaalisuudella?

Vierailija
9/11 |
18.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

toki on paljon lapsen luonteestakin kiinni, sitä en kiellä. Myös sillä on vaikutusta, onko muita lapsia perheessä. Mielestäni myös se kuitenkin vaikuttaa, onko lapsi hoidossa vai ei. Monen tekijän summa tuo sosiaalisuus. Niin ja kyllä, haluamme lisää lapsia :D

ap

Vierailija
10/11 |
18.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi keino jonojen lyhentämiseen on vanhempien "syyllistäminen". Tätä keinoa käytetään kyllä, motiivi ei välttämättä ole lapsen paras, vaan ennemmin kunnan talous.

Vierailija
11/11 |
18.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta se riittää motiiviksi viedä ainoa lapsi liian aikaisin päivähoitoon?