Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minkälainen ihminen lukee Seiskaa?

Vierailija
18.02.2010 |

Olen tatuoitu jätkä!

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
18.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka lukee seiskaa,kiinnostaa juorutja julkkikset.On kiva huomata ettei rikkailla ja kauniinlakaan ei mene hyvin.Saan olla minäkin vahingon ilonen.Hyvä tv ohjelma sivut.

Vierailija
2/18 |
18.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka asuu Espoossa merenrannalla ja harrastaa kaikkea fiksua ja kivaa ja jonka ystävät on ihan samanlaisia - ja jotka myöskin lukevat aina tuoreen seiskan esim kampaajalla kun sen käsiinsä saavat

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
18.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Janoan tietää kuka on taas eronnut ja kuka pettää ketä :)

Vierailija
4/18 |
18.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan huumorintajuinen ja rento tyyppi joka lukee seiskaa ei ota niitä juttuja täysin tosissaan. Sellaiset jäykät sikaniskat, huumorintajuttomat jotka lukevat mm. vain tieteenkuvalehteä , eivät voi ymmärtää että toiset tykkää rentoutua lukemalla "hömppää". Seiskan lukeminen ei pois sulje muiden lehtien tai kirjojen lukemista.. Vai ?

Sekä seiskassa on hyvä tv lehti.

Vierailija
5/18 |
18.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaunoohko ja keski-ikäinen. Akateeminen myös. Luen aina kun haen lähipizzeriasta pizzan. Siinä odotellessani. Tai oikeammin selailen läpi.

Vierailija
6/18 |
18.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen DI ja luen kyllä seiskaa ja tajuan, että todella turhanpäiväistä on. En ymmärrä, miksi ihmeessä noin turhaan käytän aikaani. Taidan olla aika pöhkö.

Vierailija
7/18 |
18.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koppasin seiskan,on kiva taas sivistää itseään .

Vierailija
8/18 |
18.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

enemmän kuin seiska.

Vierailija
9/18 |
18.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

teennäinen ja ulkokultainen.

Vierailija
10/18 |
18.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllähän itsekin satunnaisesti saatan joskus ostaa irtonumeron. Mitäs pahaa siinä on?

Kyllä varmaan ap itsekin lukaissut joskus samaista lehteä

Vierailija
11/18 |
18.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

2kättä,2jalkaa.....!!kotiäiti/isä,uraäiti/isä,poliitikko,presidentti,mies,nainen!!!siis ihan normaali ihminen.

Vierailija
12/18 |
18.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun äiti, ikää yli 60v, siinä on hyvät tv-ohjelmasivut, muuten ei varmaan ole paljon "luettavaa".

Vierailija
13/18 |
18.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

toimiva nainen, kaksi lasta ja mies, asumme isohkossa omakotitalossa pääkaupunkiseudulla. Mieheni ei ole akateeminen, toimii yrittäjänä. Kaksi Volvoa ja koira löytyy myös meiltä. Harrastuksia lenkkeily, laskettelu, lukeminen, lapsilla jalkapallo yms.

Vierailija
14/18 |
18.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

käyn noin kerran kuussa seiskan nettisivuilla katsomassa juoruja Suomesta. Iltapäivälehtien sivuilla käyn muutaman kerran viikossa. Hesarin sivuilla päivttäin.

Olen 25-vuotias ja akateeminen. En asu Suomessa.

Vierailija
15/18 |
18.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva taas lukea valtakunnan tärkeimät asiat.Ja siitä olen niin,niin onnellinen kuvassa Kaija Koo näyttää yhtä lihavalta kuin minäkin .Ihan ihku lehti tää seiska.

Vierailija
16/18 |
05.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

soon kuulkas niin että melkeen kaikki lukee seiskaa. soon suomen suurin lehti. http://tarjoustavaraa.wordpress.com/2014/03/26/suomen-suurin-lehti/

Vierailija
17/18 |
05.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

AV mamma:D

Vierailija
18/18 |
05.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.04.2014 klo 11:22"]

soon kuulkas niin että melkeen kaikki lukee seiskaa. soon suomen suurin lehti. http://tarjoustavaraa.wordpress.com/2014/03/26/suomen-suurin-lehti/

[/quote]

Kampaajalla käydessä lähes kaikki. Eri juttu kuinka moni myöntää lukevansa. Mulle on joskus tullutkin Seiska. Olihan se vähän noloa. Nyt en ole muutamaan vuoteen tainnut lukea ollenkaan. Joskus jonkun Tuksu-jutun olen lukenut nettilehden puolelta.