Minkälainen ihminen lukee Seiskaa?
Kommentit (18)
joka asuu Espoossa merenrannalla ja harrastaa kaikkea fiksua ja kivaa ja jonka ystävät on ihan samanlaisia - ja jotka myöskin lukevat aina tuoreen seiskan esim kampaajalla kun sen käsiinsä saavat
Janoan tietää kuka on taas eronnut ja kuka pettää ketä :)
Kukaan huumorintajuinen ja rento tyyppi joka lukee seiskaa ei ota niitä juttuja täysin tosissaan. Sellaiset jäykät sikaniskat, huumorintajuttomat jotka lukevat mm. vain tieteenkuvalehteä , eivät voi ymmärtää että toiset tykkää rentoutua lukemalla "hömppää". Seiskan lukeminen ei pois sulje muiden lehtien tai kirjojen lukemista.. Vai ?
Sekä seiskassa on hyvä tv lehti.
kaunoohko ja keski-ikäinen. Akateeminen myös. Luen aina kun haen lähipizzeriasta pizzan. Siinä odotellessani. Tai oikeammin selailen läpi.
Olen DI ja luen kyllä seiskaa ja tajuan, että todella turhanpäiväistä on. En ymmärrä, miksi ihmeessä noin turhaan käytän aikaani. Taidan olla aika pöhkö.
Koppasin seiskan,on kiva taas sivistää itseään .
kyllähän itsekin satunnaisesti saatan joskus ostaa irtonumeron. Mitäs pahaa siinä on?
Kyllä varmaan ap itsekin lukaissut joskus samaista lehteä
2kättä,2jalkaa.....!!kotiäiti/isä,uraäiti/isä,poliitikko,presidentti,mies,nainen!!!siis ihan normaali ihminen.
mun äiti, ikää yli 60v, siinä on hyvät tv-ohjelmasivut, muuten ei varmaan ole paljon "luettavaa".
toimiva nainen, kaksi lasta ja mies, asumme isohkossa omakotitalossa pääkaupunkiseudulla. Mieheni ei ole akateeminen, toimii yrittäjänä. Kaksi Volvoa ja koira löytyy myös meiltä. Harrastuksia lenkkeily, laskettelu, lukeminen, lapsilla jalkapallo yms.
käyn noin kerran kuussa seiskan nettisivuilla katsomassa juoruja Suomesta. Iltapäivälehtien sivuilla käyn muutaman kerran viikossa. Hesarin sivuilla päivttäin.
Olen 25-vuotias ja akateeminen. En asu Suomessa.
Kiva taas lukea valtakunnan tärkeimät asiat.Ja siitä olen niin,niin onnellinen kuvassa Kaija Koo näyttää yhtä lihavalta kuin minäkin .Ihan ihku lehti tää seiska.
soon kuulkas niin että melkeen kaikki lukee seiskaa. soon suomen suurin lehti. http://tarjoustavaraa.wordpress.com/2014/03/26/suomen-suurin-lehti/
[quote author="Vierailija" time="05.04.2014 klo 11:22"]
soon kuulkas niin että melkeen kaikki lukee seiskaa. soon suomen suurin lehti. http://tarjoustavaraa.wordpress.com/2014/03/26/suomen-suurin-lehti/
[/quote]
Kampaajalla käydessä lähes kaikki. Eri juttu kuinka moni myöntää lukevansa. Mulle on joskus tullutkin Seiska. Olihan se vähän noloa. Nyt en ole muutamaan vuoteen tainnut lukea ollenkaan. Joskus jonkun Tuksu-jutun olen lukenut nettilehden puolelta.
joka lukee seiskaa,kiinnostaa juorutja julkkikset.On kiva huomata ettei rikkailla ja kauniinlakaan ei mene hyvin.Saan olla minäkin vahingon ilonen.Hyvä tv ohjelma sivut.