Harrastetaanko teillä seksiä
kuukautisten aikana??
Onko meidän mies poikkeus, kun ei halua seksiä vuodon aikana?
Olen kyllä kuullut,että monet miehet kammoksuvat ajatusta omasta vehkeestään verisenä!!
Kokemuksia asiasta??
Kommentit (39)
joskus kyllä suihkussa. Mutta ei muuten. Ja mua itteänikin kyllä ällöttää
mies ei halua, paitsi joskus himot voittaa verikammon ;)
mustakin se on TODELLA inhottava ajatus...on ehkä kerran tullu suihkussa harrastettua menkkojen aikaa mut muualla...ei kiitos!
hormoonikierukka-ketjussa väittävät, että koskaan ei ole tullut vastaan miestä,joka ei haluaisi kuukautisten aikana (siellä puhetta kierukasta johtuvasta tiputteluvuodosta 6kk putkeen).
Minä taas en ole koskaan tavannut miestä,joka suostuisi seksiin kuukautisten aikaan.
Ei meillä ainakaan harrasteta!
Itse kyllä olisin valmis,mutta eihän sitä miestä voi pakottaa.
hormoonikierukka-ketjussa väittävät, että koskaan ei ole tullut vastaan miestä,joka ei haluaisi kuukautisten aikana (siellä puhetta kierukasta johtuvasta tiputteluvuodosta 6kk putkeen). Minä taas en ole koskaan tavannut miestä,joka suostuisi seksiin kuukautisten aikaan. Ei meillä ainakaan harrasteta! Itse kyllä olisin valmis,mutta eihän sitä miestä voi pakottaa.
meillä harrasteaan seksiä myös vuodon aikaan. Nyt kun mulla on h-kierukka, tiputtelu on kyllä tosi vähäistä, eis itä huomaa ennenkuin esim seksin JÄLKEEN saattaa tulla pari tippaa ruskehtavaa vuotoa. Eli ei haittaa seksielämää millään tavalla.
hormoonikierukka-ketjussa väittävät, että koskaan ei ole tullut vastaan miestä,joka ei haluaisi kuukautisten aikana (siellä puhetta kierukasta johtuvasta tiputteluvuodosta 6kk putkeen). Minä taas en ole koskaan tavannut miestä,joka suostuisi seksiin kuukautisten aikaan. Ei meillä ainakaan harrasteta! Itse kyllä olisin valmis,mutta eihän sitä miestä voi pakottaa.
meillä harrasteaan seksiä myös vuodon aikaan. Nyt kun mulla on h-kierukka, tiputtelu on kyllä tosi vähäistä, eis itä huomaa ennenkuin esim seksin JÄLKEEN saattaa tulla pari tippaa ruskehtavaa vuotoa. Eli ei haittaa seksielämää millään tavalla.
on sitten hyvin asiat. Meillä ei onnistuisi. Kaikki pienikin "ylimääräinen" alapäässä saa mieheni kieltäytymään!
Itse en koskaan suostuisi siihen ja onneksi en ole koskaan edes ollut sellaisen miehen kanssa, joka haluaisi silloin seksiä!
ja nykyään hormonikierukan kanssa vuoto on muutenkin tosi vähäistä. Suurempi vuoto jotenkin ällöttää itseäni (mies sanoo ettei haittaa) ja silloin on kivuliaampi olo muuutenkin
mielestäni se on yhtä ällöä, kuin peppuseksi ripulitaudissa.
Jos ei tunnu mitään kipuja niin mikä ettei.
harrastetaan ja paljon harrastetaankin
nimim Vähintään 3xpäivässä :)
molempia ällöttää koko ajatuskin ja mulla on ainakin halut ihan kateissa menkkojen aikaan. Ja muutenkin jomottaa joka paikkaa. Pieni tiputtelu ei haittaa, mutta jos kunnon vuoto päällänsä niin ei ikinä..
Jos on luomusti niegara niin silloin ei paljoa kiinnosta koska sotku on todennäköisesti aika moinen. Mutta kun ehkäisy käytössä ja vuoto vähempää niin eipä ole kukaan vielä tähän mennessä sen syyn takia kieltäytynyt.
Miestä ei ehkä haittaisi, mutta mua haittaa. Hyi yöks!
Onneksi hormonikierukan kanss avuotoja on niin vähän, ettei niitä juuri huomaa eli ei vaikuta asiaan.
Kyllä on elämä hankalaa kun ei voi kuukautisten aikana pannakaan.
laita tamponi ja tee sen jälkeen huolellinen alapesu, sitten esileikit, nuolemiset jne voi tehdä ilman veritippaakaan ja sitten kun alatte itse "pökkimiseen" niin otat tamponin huomaamattomasti pois. Näin miehen vehkeeseen ei tule kun ehkä pikku veritahra, jos sitäkään.
ei ole koskaan miestä haitannut veri.