Täydelliset naiset (Desperate housewives)
Ihan näin tärkeästä asiasta kuin tv-sarjasta päätin aloittaa keskustelun, tai ainakin tehdä avauksen, koska eihän välttämättä kellään ole tähän sanottavaa.
Lainasin ystävältäni kolme ensimmäistä Täykkäreiden tuotantokautta, ja nyt kun olen katsonut jaksoja peräjälkeen, täytyy sanoa, että se on aika hyvä sarja! Esim. se tapa, jolla se esittää äitiyden kaikkia ristiriitaisempiakin puolia, on aika raikas.
Jännää on myös se, että aikaisemmin, kun olen katsonut sarjaa vain silloin tällöin, olen inhonnut Edietä, mutta nyt hahmo tuntuu paljon sympaattisemmalta. Susan sen sijaan on kaikkein ärsyttävin, ja Lynette edelleen paras.
Onhan sarjassa huonot ja ärsyttävät puolensakin, mutta kokonaisuus on aika kiehtova!
Kommentit (8)
olla ihanan rätväkkä tarpeen tullen :)
Mä en ole katsonut noita uudempia jaksoja, kun asuin puoli vuotta ulkomailla ja sen jälkeen mulla ei ole ollut telkkaa, mutta toivon, että ystäväni ostaa muutkin tuotantokaudet, jotta voin sitten ne katsoa... Tai jos ei osta, mun täytyy ostaa ne hlle synttäriksi!
menossa nelos kausi. Aloin katsomaan täykkäreitä vasta kun tulin itse äidiksi ja se oli aika ihmeellistä. Ihmettelen myös sitä miksi samaistun Breehen vaikka hän vaikuttaa täydeltä sekopäältä :) Toisaaltaan Lynetten suhde ja äitiys on minusta ihailtavaa, mutta en ikinään pystyisi itse siihen.
Tuo sarja on vaikuttanut minuun paljon ja varsinkin siksi, että saatan katsoa 3 jaksoa päivän aikana.
Ihailen toisaaltaan myös Gabyä ja hänen suhdettaan ja sitä kuinka hän on sarjassa kasvanut ihmisenä.
Tuossa sarjassa on muutenkin ihana puvustus ja kaikki on niin laihoja, että se on antanut minulle pontta myös laihduttamiseen...
Ihmeellinen sarja siis on! VAikuttaa minuun ainakin monella tavalla.
Tuossa sarjassa on muutenkin ihana puvustus ja kaikki on niin laihoja, että se on antanut minulle pontta myös laihduttamiseen...
Ihmeellinen sarja siis on! VAikuttaa minuun ainakin monella tavalla.
mieltä, että vaikka etenkin itselle on kivaa laihduttaa ylipaino pois terveellisin menetelmin, niin kyllä nuo sarjan naiset ovat aivan liian laihoja....Kamalaa katsella, kuinka rintalastan törröttää. Esim. Felicity Huffman (Lynette) olisi huomattavasti kauniimpi, jos olisi hieman pyöreämpi. Hän näyttää aika vanhalta noin laihana!
ja sen takia ihmettelenkin omaa reaktiotani. En ole koskaan ollut mikään laihuuden ihannoija, mutta tuo sarja on minusta sellaisen tehnyt. Itse tosin olen myös reilusti ylipainoinen, joten tuskin tullaiseksi luuviuluksi en koskaan laihdu :)
Ihmettelen tosiaan miten tuo sarja on vaikkutanut minuun...
t. edellinen
Kattooko kukaan uusintoja avalta? Nuorena katoin, sillon se tuli teeveestä joskus 20 v. Sitten!
Kurja että Mike ja susan eros kuitenkin :(
Minä taas olen alkanut tykkäämään Breestä.