Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

pitäsköhän tässä lähtee päivystykseen?

Vierailija
17.02.2010 |

helvetti mitkä kivut!!! tänää alko ihan helvetinmoinen alaselkäkipu mikä on pahentunut illan myötä, ja nyt ei pysty seisoo ei istuu, eikä makaamaa. supistuksia? munuaiset paskana? :/ ei voi muutaku itkeä ku saatana kaikee sitä jotuu kokee

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
18.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

yöllä käytiin äitipolilla ja vauvalla kaikki hyvin, ei siis synnytys kipuja, kohtu kiinni ja vettä saman verran kuin aikaisemminkin. otti kyllä varmuuden vuoksi pissa ja verikokeet mutta lääkäri sanoi että todennäköisesti sulla on selkälihakset erittäin jumissa ja nyt ne vähä kramppaa. sain pakaraan lihaskipupiikin ja särky on yöllä helpottanut. nyt on vaa sellai jännä juttu, että niinsanotusti haistan sen lääkkeen nenässäni koko ajan. en tiedä onko ees mahollista, mutta sen piikin jälkeen pari tuntia siitä niin haisee ns lääke nenään :) mutta loppu hyvin kaikki hyvin, huoh!

Vierailija
2/13 |
18.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makua tai hajua voi tuntua. Itse tämän erään suonensisäisen kipulääkkeen moneen kertaan saaneena olen kokenut.

Kiva kuulla, että kipusi ovat helpottaneet ja raskauden suhteen kaikki ok.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
18.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tietysti että lapsellasi oli siellä kaikki hyvin, ja ei ollut lähtenyt syntymään, ja siellä on ollut viisasta porukkaa töissä kun on sut myös tutkinut mahd tulehduksien takia, jos joku sellainenki siellä on niin luultavasti antibiootilla selviät. tosta hajusta nenässäsi en osaa kyllä sanoa mitään, voihan se olla tietysti kai niinkin että se lääke kun menee verenkiertoon että se sieltä jotenkin kulkeutuu myös hajuaistiin.

Vierailija
4/13 |
17.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisko noidannuoli? Laita joku lämpöpussi ja ota särkylääkettä. Tai kylmägeeliä jos on.

Vierailija
5/13 |
17.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Irronnut kysta vois olla.... kuuma suihku alaselkään ainoo mikä auttoi....

Vierailija
6/13 |
17.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tuntui vain jumalattomana selkäkipuna

Vierailija
7/13 |
17.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei mua muuten edes pelottais että mikä mulla on. eniten pelottaa et supistelee tai sitte munuaiset huutaa

Vierailija
8/13 |
17.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

synnytys ku viikko 25 vasta menossa :(

Vierailija
9/13 |
17.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

heti päivystykseen!

Vierailija
10/13 |
17.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soita synnärille! Mikä rv menossa? Tee jotain, soita tai mene päivystykseen. täällä nyt harvemmin ammattilaisia on. Terveisin sh.

Vierailija
11/13 |
17.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

synnytys ku viikko 25 vasta menossa :(

ÄKKIÄ!!!!

Vierailija
12/13 |
17.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

aina soittaa ja kysyä että pitäiskö tulla. Minä ainakin kysyn ennemmin päivystyksestä kuin täältä jos oon epävarma.

Vierailija
13/13 |
17.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jo päivystykseen. Jos kivut ovat niin kovat ettet pysty oleman aloillaan, niin soita ambulanssi. Synnytys voi olla käynnissä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kolme