Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten saada ongelmaiho hehkeäksi ja kauniiksi??

Vierailija
17.02.2010 |

Ihoni on niin ongelmallinen hoitaa, etten edes tiedä miten sitä pitäisi hoitaa. Eli; kiiltää herkästi, kuivaa/hilseilee herkästi, isoja paukamia tulee helposti etenkin suun ympäristöön, leukaan, korvien seutuun. Suurentuneita ihohuokosia, punaisia finniarpia murrosiältä siellä täällä... en ole yli 15 vuoteen kulkenut ilman meikkivoidetta ja puuteria ihmisten ilmoilla.

Onko minun mitään mahdollisuutta saada kaunista ihoa? Jos, niin miten ihmeessä..?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
17.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli aikas järkky tapaus. Teininä kiva akne, aikuisena onneksi pikkuhiljaa hävinnyt.

Olen kokeillut varmaan kaikkea maan ja taivaan väliltä Biothermistä Aveneen ja kuivattavan Seba Medin myös, sekä kalliit kosmetologin purtilot.

Ja arvaa mikä on paras? Ei mikään! Eli toisinsanoen olen lopettanut kaikkien tököttien käytön ja iho on nyt täydellisen hyvä.

Käyn 2 -3 kertaa vuodessa kosmetologilla mikrohionnassa ja ihonpuhdistuksessa, vältän sokereita ja valkoista viljaa (jotka muutenkin turvottavat) ja huolehdin että saan riittävästi rasvoja (juu, syön kyllä voitakin). Aluksi iho tuntui kuivalta ja kiristi, mutta muutaman päivän jälkeen jo normalisoitui ja pärjään hienosti!

Pesen iltaisin hyvin kevyellä Avenen vaahtopesulla ja sipaisen kasvovedellä, en käytä mitään voiteita. Aamulla en tee mitään. Jos olisi tarvis, voisin pyyhkäistä taas kasvovedellä, mutta en pesisi. En meikkaa, joskus laitan ripsaria.

Ihoni ei ole täydellinen, mutta ihan hyvä nyt. Toisaalta näytän nuoremmalta ilman meikkiä ja ihoni "hehkuu" ilman tasoiteaineita. Tämä sopii minulle.

Huomasin, että mitä enemmän yritän poistaa luonnollista rasvaa, sitä enemmän sitä puskee ihon läpi. Ja mitä enemmän vain "kostutan", sitä enemmän iho ärtyy kemikaaleista ja yrittää suojautua taas puskemalla kaikkea töhnää läpi. Onneksi pääsin tököttikierteestä!

Tämä sopi minulle, mutta olemme yksilöitä. Minun kikkani ei ainakaan maksa mitään kokeilla - ainoastaan kärsivällisyyttä alkupäivinä!

Vierailija
2/7 |
17.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syö järkevästi. Ota käyttöön Biothermin tuotteet. Ulkoile ja juo paljon vettä. Käy kasvohoidossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
17.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy kosmetologilla. Jos se neuvoo huonoja tuotteita, niin voit kokeilla vaikka apteekin kosmetiikkaa, jossa ei ole hajusteita ja muita, Avenen värivoide on ainoa, joka sopii mun iholle. Oletko allerginen millekään?

Vierailija
4/7 |
17.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun jätin pois vehnän, sokerin ihan minimiin, valkoisen sokerin kokonaan pois. Oliiviöljyä ruokiin ja päivittäin möllerin kalanmaksaöljykapseleita+ monivitamiinia ja beroccaa kuureina. Hilseily ja epäpuhtaudet hävisivät mutta annas olla jos syön parina iltana karkkia tai pullia niinkun nyt laskiaisena, jo kukkii taas.

Vierailija
5/7 |
17.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niitä mulle suositteli silloin vyöhyketerapeutti, kun meidän kuopusta käytin koliikin takia vyöhyketerapiassa.Oikein mainosti, että jos tytöillä ongelmaiho niin eikun sokerit ja valkoiset vehnät pois ja maitohappokapseleita.Tehoa en tiedä kun niitä en jaksanut syödä kuin sen purkillisen..

Vierailija
6/7 |
17.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan mene kosmetologille ja osta kokeilupakkaus Exuviance Sensitive, tulosten pitäisi alkaa näkyä jo parin viikon käytön jälkeen. Itse kokeilin kaikkea mahdollista ennen kuin sekaiho-atoopikko työkaverini vinkkasi tuota tuotesarjaa ja siitä alkoi uudenlaisen ihon aika!

Vierailija
7/7 |
17.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene ihotautilääkärille. Kyseessä on luultavasti hormonaalinen häiriö. Syötkö ehkäisypillereitä?

Osta apteekista kunnon puhdistustuoteet (Seba Med on hyvä), myös Vichyn kuivan ihon rasvat olen todennut hyväksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme yhdeksän