Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

ovulaatiosta ja limoista

17.02.2010 |

Ensimmäistä lasta koitetaan saada miehen kanssa alulle ja pillerit olen lopettanut vasta tammikuun lopussa eli ensimmäistä kiertoakin vasta mennään..

Mietin vain tuossa kun ovista olen yrittänyt bongailla ja minkäänlaisia oireita en koskaan ole itselläni havainnut lukuunottamatta limoja. Eli siis limojen perusteella olen nyt koittanut seurata..ei vain kuulu eikä näy. Yks ilta tuossa kuitenkin tunsin hetkellisesti todella kovan kivun oikealla puolella alavatsaa. Meni ohi ehkä vartissa tai jotai. Ja nyt olen pari päivää ollu tosi huonovointinen eritoten tänään.

Voiko siis ovis tulla ja mennä vaikka limat ovat pysyneet ihan samanlaisina koko ajan? Ei yhtään sen kirkkaampaa tai sitkeämpää kuin normaalisti. Petipuuhissa ollaan oltu ahkerasti ja ihan innoissaan olen jos se nyt oliskin käyny noin helposti ja olis pullat uunissa :D

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
25.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ainakin oviskipu tuntuu juuri tuollaiselta. Limat kai näkyy joillain enemmän, joillain vähemmän. Itselläni en erota limoista ollenkaan, mutta kivut ja tikutus kertovat totuuden.

Tsemppiä vaan yritykseen (ja jaksamiseen, ennen kuin pääset testaamaan). Kerro sitten miten kävi! :)

Vierailija
2/7 |
01.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän sitä mietinkin että toisilla varmaan valkovuodosta huomaa helpommin kuin toisilla. Sillä ihmettelin kun aina ennen olen huomannut, mutta toisaalta olenkin syönyt pillereitä aika pitkään ja kuten kerroin on eka kierto vasta niitä ilman.

Mutta juu toiveet kyllä heräilee tässä varskinkin kun rinnat, etenkin nännit on ollut nyt tosi arat ja koskaan aikaisemmin ei edes menkkoja ennen ole mitään niissä tuntunut :) Ajattelin nyt että ylihuomenna testailen..saa nähdä miten käy!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
01.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli mulla ainakin turvotus, rintojen aristus yms lisääntyivät kun hormoneista luovuin. Jos sulla on eka kierto menossa niin et voi yhtään tietää mikä on raskausoire ja mikä on kierron palautumista.

En haluais olla mäntti, mutta kun itse petyin ihan hurjasti, kun ekassa kierrossa bongasin kaikki oireet ja tuli nega... :(

Vierailija
4/7 |
03.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu testasin ja negahan sieltä tuli :( mutta siis joo mulla varmasti ihan sama homma et johtuu kaikki "oireet" vaan tuosta hormoonimuutoksesta..

Ei oo menkat vielä kyllä alkanu eikä kyllä mitää hajua millon alkaiskaan ku ilmeisesti ei sit ollu ovis se mitnkä luulin olevan. Eli ei täs muu auta ku ootella vaan ja katsoa :)

Vierailija
5/7 |
03.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

... niin sitten on toki vielä toivon pilkahdus että nega muuttuu plussaksi.

Täällä on menossa toinen kierto, tällä kertaa ihan vastaavia oireita kuin viimeksi, mutta koetan muistaa millainen pettymys silloin oli. Eli nyt pää kylmänä ja suhtautuminen, että ei ole raskaana. :)

Tsemppiä ensi kiertoon!

Vierailija
6/7 |
03.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen verran että mulla kyllä huomaa valkovuodosta turhankin hyvin koska on se aika.. yöks.. siitä tulee vetistä ja sitä on paljon! ja tää vatsakipu (juurikin nyt!!) on kova, onneks ei kestä ku muutaman tunnin.. Mutta tänään taas pupuiltava, vaikka kuinka väsyttäs ja särkis päätä ;)

Vierailija
7/7 |
04.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä sulle myös Zoey :)

Ja tuosta valkovuodosta, nii itse olen myös aina huomannut juurikin valkkarista kun vessassa käydessäkin paperiin jää aina hirveä kasa sellasta läpinäkyvää ja sinkuvaa mömmöä :D muuten ihan normaalia valkoista aina... mutta nyt vähän vaikea sanoa kun keho taas sopeutuu oleen ilman pillereitä, tai jotai en tiiä vaikea sanoa kun ei ole kokemusta.. Onnea pupuiluun ninnininnulillekin :)