Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rodokselle huhtikuun lopussa. Mitäs kaikkea nähtävyyksiä sieltä löytyisi?

Vierailija
17.02.2010 |

Tai siis mikä olis kokemisen arvoinen?

En ole koskaan siellä käynyt. Ilmeisesti siihen aikaan on jos suht lämmintä että voi aurinkotuolissa loikoilla?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
17.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta oikeasti siellä on paljon historiaa, mm temppeliritareiden linnoja ja taloja ennen siirtymistä Maltalle.

Vierailija
2/7 |
17.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
17.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Googlettele.

Sään suhteen en osaa/uskalla sanoa mitään. Itse olen ollut 2 kertaa kesäkuun alussa. Kelpo säät.

Jos säät sallivat, kannattaa käydä kantosiipialuksella turkissa. Se neljä tuntia Turkissa riitti vahvistamaan mielikuvaamme, neverever turkkiin ikinä ( : Mutta kokemus sinänsä.

Auto kandee vuokrata ja kiertää saarta, seitsemän lähteen paikka, perhoslaakso ja just lindos. Samoin Rhodoksen kaupunki sinänsä on hieno.

Etsi lisää netistä.

Vierailija
4/7 |
17.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen maastoauton vuokraamista. Me kierreltiin huonokuntoisia pikkuteitä joilla ei sitten tarvinnut joka kuoppaa kiertää.

Aivan saaren eteläosassa on iso hiekkaranta jonka läpi voi ajaa maastoautolla.

Tiedä sitten onko sallittua muttta siellä me kurvailtiin.

Vierailija
5/7 |
17.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähtö on 29 huhtikuuta ja paluu 6 toukokuuta. eli eiköhän siellä tarkene...

Minkälainen hintataso siellä on? Samaa hintaluokkaa kuin suomessa?

ap

Vierailija
6/7 |
17.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ei siellä huhti-toukokuussa ole yhtään perhosta. Perhosaika on vasta joskun heinä-elokuulla. Me käytiin siellä muutama vuosi sitten toukokuun alussa. Kaunis ja vihreä kävelyretki ja perhossaldo oli suunnilleen yksi nokkosperhonen. Eli älä odota perhosia, mutta käykää ihmeessä kävelyllä.

Saaren itäpuolella (en nyt muista tarkkaan missä) on sellainen kultasepänpaja, jonne pääsee käymään. Siellä on tosi tarkat turvatoimet, mutta lasin läpi näkee kultasepät työssään näpertämässä pikkutarkkoja sormuksia ym. Mies osti mulle sieltä äitienpäivälahjaksi (vaikka en olekaan mieheni äiti :))todella upean sormuksen (ei mikään pramea, mutta muuten hieno, just mulle passeli).

Vierailija
7/7 |
17.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vesipuisto Falirakissa on lapsiperheille ehdoton. Auton vuokraaminen kannattaa. Siellä on myös todella iso lelukauppa (tai lelumarketti) Jumbo. Tässä joitakin vinkkejä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kaksi