Mitä tilaisisit Tupperinkutsuilta,
huomenna olen menossa ja jotain haluan tilata vaikka pakko ei ole. Mikä olisi hyvä?
Kommentit (7)
tilaisin sen vauvojen palikkapallon ja sen annostelijä/säilytysvermeen johon hyvä säilöä esim vauvan maitojauhe...
että en susotu muita edes käyttämään enää.
Itse käytän koko ajan juuri tuota leveää kuorijaa, muulla en osaakaan kuoria, sit silikonituotteet ovat loistavat, silikonialusta vastaa siis leivinpaperia (siihen voit laittaa suoraan lämmitettävät kuten pizzat, karjalanpiirakat, kakun, ranskalaiset yms.), itse tykkään padasta missä teen makroonilaatiokon (soikeaan menee helposti 700kg jauhelihan pakkaus ellei enemmänkin), sit lasten tuotteet varsinkin pienet mikrokulhot missä voi lämmittää ruuan ja ottaa mukaan, puurot, nokkamuki, keittiön työvälineet superit! Vähän hehkutusta mutta meidän perheessä on käytetty Tuppereita jo yli 20v enkä luopuisi joistakin tuotteista mistään hinnasta.
Tehtiin pojan kanssa myös salaattia Pikakokki III:lla, saa leikattua salaatin, hedelmät yms. tosi kätevä ja lapsi tykkäs ite pyörittää:) Vähän arvokkaampia kuin markettikama mutta ikuisia:)
(soikeaan menee helposti 700kg jauhelihan pakkaus ellei enemmänkin)
Mahtaako nyt olla pari kiloa liikaa? Tai sitten on kyllä ihan todella suuri vuoka, ja uuni.
viime muuton yhteydessä heitin/ lahjoitin pois. Ne ovat mielestäni epäkäytännöllisiä, vievät isot säilytystilat kaapista. Itse arvostan sitä, että kuorimaveitsen voi laittaa koneeseen, muuta tupperin veitsi RUOSTUU SAMANTIEN SAMOIN JOS ET KUIVAA SITÄ! Ostamamme purkkien kannet hajosi, vaihto/ reklamaatiota en jaksanut tehdä, kun oma myyjämme ei myynyt enää.
mehujääntekovälineet. Niitä ei taida vaan olla ihan aina myynnissä...