Kumpi on kauniimpi Aitolehti vai Berg?
Mielestän Berg
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2010021711129771_uu.shtml
Kohukaunottaret kohtasivat käräjillä
Keskiviikko 17.2.2010 klo 10.29
Julkkiskaunottaret Anna-Mari Berg ja Martina Aitolehti-Eerikäinen ovat tänään vastakkain oikeussalissa.
KOHTAAMINEN Tuore äiti Martina Aitolehti-Eerikäinen ja sydänlihaksen tulehduksesta toipunut Anne-Maria Berg kohtaavat tänään oikeudessa. (TOMMI HEINO)
Vastapuolella on Anne-Mari Berg. (TOMMI HEINO)
Aitolehteä syytetään Bergin pahoinpitelystä, kotirauhan rikkomisesta ja laittomasta uhkauksesta. Bergiä taas syytetään kunnianloukkauksesta.
Aitolehti pitää käräjillä käyntiä ikävänä pakkopullana.
- Jätän koko jutun omaan arvoonsa. Minulla olisi nyt juuri elämässäni parempaakin tekemistä, mutta pakkohan sinne on mennä ja kohdata asia taas. Lapseni on nyt kolmen kuukauden ja viikon ikäinen, hän sanoo.
Taustalla oleva kärhämä sai alkunsa syksyllä 2007, jolloin Aitolehti koki Bergin häntä koskevien blogikirjoitusten olevan valhetta ja haittaavan hänen uraansa. Naiset äityivät myös kapakkatappeluun yökerho Luxissa lokakuussa 2008.
Aitolehdelle määrättiin lähestymiskielto, joka päättyi viime marraskuussa.
Berg kertoo menevänsä oikeussaliin keskiviikkona rauhallisin mielin.
- Tiedän totuuden ja olen rauhallinen. Pelkään, että siellä puhutaan asian vierestä ja siitä tulee ikävä mediasirkus. Toivon ihmisen muuttuneen. Asianajajani teki tiistaina korvausvaatimukset uusiksi, joitain satoja euroja tulen vaatimaan, Anna-Mari Berg kertoo.
- Oikeudenkäynnistä on tietysti ikävä fiilis.
Kommentit (5)
mutta luulen, että Bergin kauneus kestää paremmin aikaa kuin Aitolehden. Aitolehti on kaunis vielä monta vuotta, Berg monta vuosikymmentä.
on Suomen kaunein nainen. Myös erittäin fiksu ja sanavalmis.
No, Perg!
Olen tatuoitu jätkä!
Martina näyttää nykyään niin apinalta kun vetänyt hieman liikaa huuliin mömmöjä
on Suomen kaunein nainen. Myös erittäin fiksu ja sanavalmis.