Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

yksilapsinen perhe ei ole lapsiperhe

Vierailija
17.02.2010 |

eihän

Kommentit (50)

Vierailija
1/50 |
10.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhden lapsen vanhemmat eivät tajua lapsiperheen realiteeteistä mitään. Yhden lapsen kanssa voi tehdä mitä vaan, sen yhden voi "kouluttaa" kun koiran. Se harrastaa pianoa, huilua ja balettia, sille suunnitellaan hieno ammatti, vaikka äiti on siivooja ja isä lähihoitaja. Se ei sotke, ei metelöi. Sen lelut on siistissä rivissä ja äiti sanoo, millä voi seuraavaksi leikkiä..

Sillä perusteella yksilapsinen perhe ei ole lapsiperhe, siellä eletään aikuisille. Usein ainakin.

Ja kaiken lisäksi he ovat kauhuissaan, kun heille tulee kylään LAPSIPERHE. Lapset leikkivät, mikä on aivan kamalaa, lapset sotkevat, mikä on aivan kamalaa, lapset metelöivät, itkevät, tappelevat--KÄÄK.

Et arvaakaan kuinka paljoin nauroin. Satun olemaan nimittäin ainut lapsi,surkea koulussa,ei minkäänlaisia musiikillisia tai urheulullisia lahjakkuuksia ja huoneeni ei ole KOSKAAN siisti.PS.METELÖIN VITUSTI

T.Yksinäisyyteen syntynyt ja siitä tyytyväinen 14v tyttö

Vierailija
2/50 |
10.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mihin perheeseen mun lapsi sit kuuluu vai eikö sitä ole olemassa ollenkaan.Onko se lemmikki????

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/50 |
10.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kutsuisin yhtälöä pariskunnaksi, jolla on yksi lapsi.

Vierailija
4/50 |
10.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pariskunta, jolla on kymmenen lasta.

vaan lauma.

Vierailija
5/50 |
10.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kutsuisin yhtälöä pariskunnaksi, jolla on yksi lapsi.

jos on kaksi lasta, niin on pariskunta, jolla on kaksi lasta.

Helppoa.

Vierailija
6/50 |
10.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ainakin synnytin kiireellisellä sektiolla.

Vierailija
7/50 |
10.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi huokaus...

Vierailija
8/50 |
10.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ja lapseni olemme tynkäperhe;)

Vierailija
9/50 |
10.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matkoillakaan meitä ei kohdella lapsiperheenä. Jos vaikka varaa hotellihuoneen kahdelle aikuiselle ja yhdelle lapselle, niin se on sama kuin varaisi kolmelle aikuiselle. Sama juttu, missä tahansa käy, vai mitä.

En tietenkään ole valvonut öitä lapsen vauva-aikana, koska häntä oli vain yksi kappale. Imettänytkään en ole enkä vaihtanut vaippoja.

Lapsiperhe lienee perhe, josta suurin osa on lapsia? Kolme lasta ja kaksi aikuista?

Vierailija
10/50 |
10.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ihan tukahdun nauruun kohta... Lapsiperhekö määritellään sillä, että siellä pitää olla :

1. Vähintään kaksi lasta

2. Nekin lapset on villejä, kun vanhemmat eivät jaksa heille mitään tapoja opettaa, kun on niin rankkaa, kun niitä lapsia on enemmän kuin se yksi

3. Elämäänsä kyllästyneet vanhemmat

4. Vanhemmat, jotka kadehtivat niitä perheitä, joissa lapset on helppoja

5. Vanhemmat, jotka loppujen lopuksi perin katkeroituneita

AHAA! Kyllä mä vaan oon niin samperin tyytyväinen tähän yhden lapsen ja kahden vanhemman LAPSIPERHEESEEN, jossa me kaikki voidaan elää iloisesti ja onnellisesti, kun ei tarvii koko ajan kadehtia muita ihmisiä/perheitä. Ja se yksikin lapsi on muuten erittäin kiltti ja helppo. Sotkee kyllä ja metelöi.

Vierailija
11/50 |
10.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matkoillakaan meitä ei kohdella lapsiperheenä. Jos vaikka varaa hotellihuoneen kahdelle aikuiselle ja yhdelle lapselle, niin se on sama kuin varaisi kolmelle aikuiselle. Sama juttu, missä tahansa käy, vai mitä.

HAHAHAHHAHA! Meinaan kolme reissua takana, ja kyllä kun oli 2 aikuista ja yksi lapsi, niin oli hanerilainen huone ja hinta kuin olisi ollut 3 aikuiselle... Ja olisiko se kolmas aikuinen sitten nukkunut vauvan sängyssä? Siis jos se olisi ihan sama juttu...

Vierailija
12/50 |
10.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy muistaa päivittää CV:n henkilötiedot:

"Pariskunta, yksi lapsi"

Mutta toisaalta - ei me kyllä olla naimisissa näin 15 vuoden jälkeenkään joten ei me varmaan olla edes pariskunta... :)

Vierailija
13/50 |
17.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta musta pelkkä pariskunta ei ole perhe.

Vierailija
14/50 |
17.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrohan tyhmälle, et mikä se sitten on???

Vierailija
15/50 |
17.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun elelin poikani kanssa kaksin, mikä sitten olimme. Minä kyllä puhuin perheestä. Meidän pienestä erilaisesta perheestä. Perheestä jossa on lapsi, on lapsiperhe.

Mielenkiintoinen provo.

Vierailija
16/50 |
17.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

provo kuin: sektio ei ole synnytys.

Onko yksin asuva perhe. Entä pariskunta. Eivät ne olekaan LAPSIperhe vaan perhe.

Vierailija
17/50 |
17.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tietämättömille kertoa, mikä yksilapsinen perhe sitten on. Mitä sanaa pitäisi käyttää, kun lapsi kuitenkin on, muttei ole lapsiperheestä kyse?

Vierailija
18/50 |
17.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksilapsinen = lapsiperhe

Monilapsinen = lapsiaperhe

Vierailija
19/50 |
17.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai vanhempi. Mutta ei seitsemän lapsinen perhekään ole LAPSI-perhe, jos nuorin "lapsi" on jo vaikka 30.

Vierailija
20/50 |
17.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kertokaa mullekkin?

Ja mites sit kun lapset muuttaa kotoolta ja jäljelle jään vaan mies ja nainen, mikä se silloin on?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi neljä