Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Matkaoppaat-sarja on vakuuttanut minut välttämään ikuisesti Detur-matkatoimistoa.

Vierailija
16.02.2010 |

Vaikka selvähän se, että edullisimmille matkoille lähtevät juuri ne tietynlaiset turistit...

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
23.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävimme Deturin kautta Antalyassa (ei siis Alanyassa). Matkustimme sesongin ulkopuolella ja sää oli vähän vähemmän helteinen, eikä kaupungissa ollut silloin juurikaan turisteja. Oli oikein mukavaa. Opas oli avulias ja ystävällinen. Hotellissammekin oli muutamassa huoneessa suomalaisia meidän lisäksi, muuten oli vain turkkilaisia. Oikeastaan muuten ei tarvinnut suomalaisia reissulla edes nähdä. Kännisiä suomalaisia en nähnyt kertaakaan, mutta ratikassa oli kännissä vanha turkkilainen mies :D Kai nämä matkatoimistojen kautta varatut reissut on vähän tuurista kiinni, mutta itsekin aion kyllä välttää Alanyaa ja muita liian suosittuja rantakohteita. Ja osaa ne ruotsalaiset ja brititkin sikailla.

Vierailija
2/34 |
23.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niinhän se Terhi sanoi tämän päivän jaksossa: Jos poliisi ottaa sisään jonkun örveltäjän, niin poliisi soittaa ensimmäisenä Deturille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
23.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

On senverran välinpitämätöntä ja törkeää tuo heidän "asiakaspalvelunsa" että emme edellisen Deturin matkan jälkeen käyttäisi ko. firmaa, vaikka he maksaisivat matkasta meille.

Kukaan ei ota vastuuta mistään, ketään ei kiinnosta, asiakkaat ovat hankalia kusipäitä jos esim. hotellihuoneesta puuttuu maksettu sänky puolet viikosta ja haluttaisiin vaan se puuttuva sänky, joka on aika olennainen asia. Kaikkea vastuuta vältellään viimeiseen asti, eikä mitään korvata mistään virheistä tai hoitamatta jääneistä asioista. Eikä edes pahoitella.

Asenteen huomaa tosta sarjastakin siitä, että jos asiakkaita ämmitellään, huudellaan perään tuollaisia Terhin "meitä on moneen junaan"-kommentteja asiakkaille, ja lyöttäydytään tylyn näköisinä asiakkaita vastaan oikein kolmen oppaan joukolla (vaikka muuten on muka niin kiire), niin millainen se asenne on kun kamerat EIVÄT ole paikalla?

Meidän matkallamme oli n. 50 suomalaista aika järkyttyneitä, kun Deturin oppaat valehtelivat päin naamaa, väistivät vastuutaan (isoista asioista, ei sellaisista kuin tuossa sarjassa esitetyt) ja välttelivät työnsä hoitamista viimeiseen asti. Kukaan ei saanut mitään korvausta selvästi kuluttajavirastonkin mukaan korvattavista asioista, Deturin taktiikka oli se, että ketään ei vaan kiinnostanut.

Eikä mulla ole koskaan ollut mitään valitettavaa muista matkatoimistoista eikä yhdestäkään matkasta, ja niitä on ollut paljon.

Vierailija
5/34 |
02.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen sijaan Detur on matkanjärjestäjä ihan siinä kuin joku Aurinkomatkat tai Tjärekin. Ei sinänsä valittamista.

Vierailija
6/34 |
02.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi ohjelma saa mut muistamaan juuri miksi en ikinä enää mene Turkkiin. Sen sijaan Detur on matkanjärjestäjä ihan siinä kuin joku Aurinkomatkat tai Tjärekin. Ei sinänsä valittamista.

Mitä tyypillistä turkkilaista tuossa ohjelmassa muka on? Turkissa on monia eri matkakohteita suurkaupungeista ranta- ja golfkohteisiin.

Samanlaisia lomakeskuksia kuin Antalya on muuallakin maailmassa.

Vierailija
7/34 |
05.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Deturilla on ystävälliset matkaoppaat. Ottakaa huomioon, että TV:ssä esitetty ohjelma on vain ohjelma (viihde). Alanya ja Marmaris ovat matkakohteena ihanteellisia: ruoka on erittäin hyvää ja nähtävyydet erinomaisia. Hankaluuksia löytyy joka maasta jos niitä lähtee hakemaan (oluthöyryissä). Ehkä Matkaoppaat ohjelma on myös eräänlainen opetusohjelma:mitä ei kannattaisi tehdä!

Terkuin "Börje"

Vierailija
8/34 |
29.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

suomalaiset turistit ovat pääasiassa ääliöitä...Detur on aito ja inhimillinen mun mielestä.

mun kohdalla ei ainakaan oltu inhimillisiä kaukana siitä onnistuvat pilaamaan matkani/lomani

ennen alkua sain sellaisen mielikuvan että yritys on rahojeni takia ei minun asiakkaan takia???

mitä inhimillistä siinä on?

Vierailija
9/34 |
29.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

suomalaiset turistit ovat pääasiassa ääliöitä...Detur on aito ja inhimillinen mun mielestä.

mun kohdalla ei ainakaan oltu inhimillisiä kaukana siitä onnistuvat pilaamaan matkani/lomani ennen alkua sain sellaisen mielikuvan että yritys on rahojeni takia ei minun asiakkaan takia??? mitä inhimillistä siinä on?

lähden golfaamaan Deturin matkalla. Eiköhän heilläkin ole työntekijöitä moneen lähtöön, sekä joukossa matkustajiakin vaikka minkälaisia. Ja näytä mulle yritys joka kauppaa palvelujaan ihan silkasta hyvästä tahdosta..

Vierailija
10/34 |
29.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan kokonaan. Lähtisin mieluusti Deturin matkalle, koska ne oppaat ratkovat aina kaikki ongelmat. Tämä toinen matkaohjelma, jos tulee myös nyt, niin sehän on ihan kamala. Suostuvat siihen, että managerilta kysytään ja taas menee päiväkausia ennen kuin asiassa päästään eteenpäin. Ehkä kyseinen firma meni syystäkin konkkaan.

Vierailija
11/34 |
16.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan kaikilla matkoilla (siis tavistoimistoilla, kuten Aurinkomatkoilla jne.). Juntti on juntti, eikä se aina ole rahasta kiinni.

Vierailija
12/34 |
16.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
13/34 |
16.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan rupeaa ahdistaan..

Vierailija
14/34 |
16.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuinka ääliöitä ovat. Suomalaiset vaikuttavat olevan aika kevyttä kamaa.

Vierailija
15/34 |
16.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhtiöillähän on tapana vetää firma konkurssiin säännöllisin väliajoin, ihme että tämä on vielä pystyssä.

Vierailija
16/34 |
16.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan kaikilla matkoilla (siis tavistoimistoilla, kuten Aurinkomatkoilla jne.). Juntti on juntti, eikä se aina ole rahasta kiinni.

Vierailija
17/34 |
16.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

isompi osa juntteja kuin joidenkin muiden, aion välttää ko. tstoa.

Vierailija
18/34 |
16.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kai detur on nostanut imagoaan minun silmissäni!! Hyvin ovat hoitaneet asiat ja teen tulleet ongelmat. Tuntuvat mukavilta ja erittäin työorientoituneilta tyypeiltä!! Asiakkailleenhan he eivät mahda mitään :)

Vierailija
19/34 |
16.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

nää iänikuiset "minä matkustan kyllä vaan Aurinkomatkoilla" tyypit on snobeja ja ahdasmielisiä itseään paremmaksi luulevia JUNTTEJA :P

Vierailija
20/34 |
16.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

... se kauhea dokaaminen, paskominen ym. saisi kyllä jäädä mun lomalla näkemättä ja haistamatta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan yhdeksän