Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saanko koskaan seksiä?

Vierailija
16.02.2010 |

Olemme seurustelleet noin vuoden, ja minua kalvaa iso ongelma. En kehtaa olla poikaystäväni nähden alasti. Minua pelottaa, että se pilaa suhteemme. Olen 17- ja poikaystäväni 19-vuotias. Rakkaani kinuaa minua jatkuvasti kanssaan suihkuun, mutta en halua mennä ja se tuntuu todella pahalta ja ilkeältä kumppaniani kohtaan. Olemme tunteneet toisemme yläasteelta saakka.

Onko mahdollista, että tuo liiallinen ujous aiheuttaa tulevaisuudessa ongelmia suhteessamme, ja voiko siitä mitenkään parantua? Olen isokokoinen ja häpeän itseäni, mutta se tuntuu vain niin typerältä. Haluaisin päästä tästä vaivasta eroon, mutta tuntuu mahdottomalta, kun kaikkialta kuulee moitteita, jonka takia pelkään, ettei poikaystäväni pidä minua viehättävänä. Tarvitsen kipeästi apua.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
16.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin kyllä poikaystäväsi sen huomaa, vaikka vaatteet päällä. Ei hänelle tule yllätyksenä se, että olet isokokoinen myös alasti. Rohkeasti vain suihkuun. Oeltko siis isokokoinen vai lihava? Siis pitkä, harteikas, lihaksikas vai ainoastaan liikaa syönyt? Ole huoleti, aina voi laihduttaa, jos olet ylipainoinen.

Vierailija
2/6 |
16.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helpoten vaivaavasta asiasta pääsee siten, että alkaa tehdä sen eteen jotain.

Helpointa on saada kiinteyttä tiettyihin paikkoihin ihan vain käsipainoilla.

Jos haluaa laihduttaa, käy kävelylenkki joka päivä, ja jätä makeat suupalat pois. Pidä kirjaa tekemisistä kunnon suhteen, niin tulokset tuntuvat myös paremmin!

Anna itsellesi pisteitä, kun jätät suupalan väliin: piste on esim. rasti paperilla. Kun viikon päästä katsot paperia jossa on rasteja, niin tunnet saavuttaneesi jotain!

Asia vaatii kovia päätöksiä ja ei saa säälitellä itseä, vaan tehdä asioita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
18.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksin ei taritse murehtia.. =)

Vierailija
4/6 |
18.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinasitko, että paneskelette vaatteet päällä?

M34

Vierailija
5/6 |
18.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkäköhän takia luulet sen poikaystävän kinuavan sua suihkuun? Koska se haluaa nähdä sut alasti! Kuten jo joku aikaisemmin totesi on se sun poikakaverisi varmasti noin suunnilleen mitoistasi selvillä, joten ei silee mikään ihan yllätyksenä tule. Yleisesti ottaen miehet pitää alastomista naisista kaikissa kokoluokissa.

Vierailija
6/6 |
20.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleisesti ottaen miehet pitää alastomista naisista kaikissa kokoluokissa.

Kun siihen asti päästään, että seurustellaan ja seksi tulee kuvioihin, miestä kiinnostaa nähdä oma tyttöystävä himokkaana, eikä arvostella muutamaa makkaraa vyötäröllä. Aika nuorikin olet vielä, kehottaisin rauhassa tutkailemaan omia ajatuksia. Ei missään nimessä pidä alkaa harrastaa seksiä, koska poikaystävä vaatii, jos itsestä ei siltä tunnu. Ehdit kyllä vielä panna kuin pupu :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kuusi