Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

jee, oon laihtunut kuukaudessa 3 kiloo

Vierailija
15.02.2010 |

ja senttejä lähtenyt 5! :D

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
15.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hitaasti, mutta varmasti! En malta odottaaaaaa.

Vierailija
2/8 |
15.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kun en saa aikaan. Plääh. En ole ylipainoinen, mutta nyt kolmekymppisenä olen ekaa kertaa elämässäni löysä. Yök. Onnittelut ap:lle sinnikkyydestä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
15.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kun kesällä on isot juhlat, niin pitää pukeutua kauniiseen mekkoon. Joten hyvät on motivaatiot :)

ap

Vierailija
4/8 |
15.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ekan laihdutuskuukauden aikana (nyt menossa 28. päivä) olen laihtunut jo 8.5 kiloa!

Jippii ja JEEEEE!

Senttejä on lähtenyt lantiolta 6 ja vyötäröltä 10 :)

Ja ei kun laihduttaminen vaan jatkukoon...

Vierailija
5/8 |
15.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon kyl niiiin kateellinen tosta tahdista!!

Miten oot laihduttanu?

ap

Mutta ekan laihdutuskuukauden aikana (nyt menossa 28. päivä) olen laihtunut jo 8.5 kiloa!

Jippii ja JEEEEE!

Senttejä on lähtenyt lantiolta 6 ja vyötäröltä 10 :)

Ja ei kun laihduttaminen vaan jatkukoon...

Vierailija
6/8 |
15.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaalean leivän vaihdoin ruisleipään ja levitteen puolet kevyempään verrattuna aiempaan margariiniin. Leivän päälle laitan vain yhden juustosiivun ja senkin revin palasiksi, jotta tuntuu kuin sitä olisi enemmän. Lisäksi laitan salaattia ja tomaattia tai kurkkusiivuja.

Lämpimällä ruoalla mätän ensin lautasen täyteen salaattia ja sitten kuorin pienen perunan (tai makaroonia/riisiä)sinne johonkin sivuun (ennen skippasin salaatin ja saatoin syödä kolmekin perunaa aterialla). Näin ei enää mahdu kastiketta juuri nimeksikään, mutta silti tulee sellainen olo että on syönyt ihan sikana.

Pidän huolta siitä, että ei tule nälkä. Näläisenä en voi enää vastustaa epäterveellisiä houkutuksia.

Toisaalta taas aina kun syön jotakin, mitä tahansa, juon myös 2 lasia vettä. Näin tulee kiinnitettyä huomiota siihen tarvitsenko nyt todella tätä suupalaa/ateriaa vai en. Kahvin vaihdoin vihreään teehen.

Illalla popsin telkkarin ääressä marjoja karkin ja sipsien sijaan.

Kolmisen kertaa viikossa teen pienen kävelylenkin, muutoin en juurikaan urheile. Tähän aion vielä tehdä muutoksen kunhan paino laskee vielä hieman... tavoitteena olisi ruveta lenkkeilemään ihan juosten (vielä en uskalla kun on painoa liikaa, ettei selkä kipeydy).

Vierailija
7/8 |
15.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin olen vaihtanut kevyempään margariiniin ja toi yks juustoviipalekkin kuulostaa tutulta. Salattiakin on reilusti yli puolet lautasella.

Mä liikun 4-7 kertaa viikossa, riippuen menoista yms.

Silti näin hitaasti tippuu paino ja sentit. Oon kade sulle!!

ap

Vierailija
8/8 |
15.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon niin monta kertaa epäonnistunut laihdutuskuurilla että ei ole tosikaan. Nyt vaan tuli mitta täyteen ja päätin, että laihdutan seuraavat 100 päivää välittämättä siitä kuinka monta kiloa lähtee. Näin tiedän, että "kärsimys" loppuu aikanaan ja siinä ajassa lähtee jo väkisinkin ihan kiva määrä kiloja.

Matkan varrella tavoitteet vaihtuivat eli 100 päivän jälkeen aion katsoa kuinka paljon olisi matkaa vielä normaalipainoon. Jos intoa on niin kuin nyt, niin taidan yrittää eka kertaa aikuiselämässäni päästä normaalipainoiseksi. Laihdutuskaan ei ole tällä kerralla tuntunut yhtään kidutukselta kun olen kuitenkin syödä puputtanut jatkuvasti (siis lähinnä kasviksia) ja siten en ole päässyt nälkäiseksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi seitsemän