G: Ikäsi ja kuinka kauan "yritystä" takana ennenkuin esikoinen sai alkunsa?
Kommentit (50)
ennen esikoisen tuloa. Tyttö nyt vuoden ja minun ikäni 27!
Olin 29, kun ehkäisy petti. Nyt 33v ja kolmatta odotan.
ja onnistui ensimmäisellä kierrolla
Ikää oli silloin karvaa vaille 30.
Sitten toka tuli ehkäisystä huolimatta. Ikää silloin 37 v.
Yritystä vajaa vuosi. Kuukautiset käynnistettiin & pidettiin säännöllisinä Teroluteilla (keltarauhashormoni).
29v. ja 11kk kesti. Tuohon mahtui yksi alkuraskauden km, joka vei pari yrityskuukautta =(
Vuosi ja neljä kuukautta. Ikää mulla 36v.
esikoinen ensimmäisestä kierrosta, kohtukuolema vkolla 32
4kkn kuluttua olin uudelleen raskaana ekasta yrityksestä, syntyi terve poika vkolla 35
Yritystä 8kk ennen kuin tärppäsi. Kumpikaan ei tupakoinut, alkoholia kohtuudella, olin normaalipainoinen, liikuin paljon, kuukautiset normaalit.
Pilleritkin olin jättänyt jo puoli vuotta aikaisemmin pois, että kierto tasoittuisi. Silti kesti. Ehkä stressi viivytti raskaaksi tuloa. Odotin vauvaa tosi kovasti ja pettymys oli joka kuukausi tosi iso kun plussaa ei tullut.
Toinen vauva tärppäsi sitten tokasta kierrosta, ikää silloin 23v.
Meni kesken viikolla 12.
Toinen raskaus alkoi heti ensimmäisten menkkojen jälkeen keskenmenon jälkeen => poika.
Kolmas raskaus tärppäsi taas noin 3-4 kk yrityksen jälkeen, meni kesken viikolla 11+.
Neljäs raskaus alkoi heti ensimmäisten menkkojen jälkeen (km:stä laskettuna) => tyttö.
molemmat pojat saivat alkunsa ekasta ehkäisemättömästä kierrosta. ikää oli sekä minulla että miehellä 35.
Yritystä 11 kk
Kaikkia kolmea raskautta on yritetty yhtä pitkään.
LA:t 2.12. 6.12. ja 22.11. Joka kerralla olen ollut pääsiäisenä rv 7. Ilmeisesti tulen raskaaksi vain yhteen vuodenaikaan. Turha yrittää muuna ajankohtana!
Meni kesken, kaavinta ja suoraan ilman menkkoja taas raskaana
Ja ehkäisyin lopettamisen jälkeen vain yhdet kuukautiset ja sitten plussa.