En voi erota.
Mä en voi edes ajatella eroa miehestäni, vaikka tälläkin hetkellä alkaa kiintiö olla aika täynnä. Suurin syy on lapset. Niin kauan kuin he ovat onnellisia, en voisi heidän perhettään rikkoa. En myöskään voisi tehdä sitä vanhemmilleni. Veljeni erosi vuosi sitten ja se oli heille todella kova paikka. Pikkuhiljaa alkavat toipua. Myös äitini sisko pudotti juuri pommin sukuumme, ero 40 vuoden avioliiton jälkeen. En kertakaikkiaan voisi enää ilmoittaa että minäkin eroan.
En voisi myöskään lähteä tästä talosta. Vaikka tämä ei ole mikään unelmieni talo, mutta olen tätä "sydänverelläni" laittanut.
Muutenkin olen "avioero-vastainen", en halua erota. Mutta silti tällä hetkellä on todella vaikeaa. Mistä saan voimia kestää miehen ongelmaa?
Kommentit (7)
on kiva et ajattelet muita, entäs sinä itse, jaksatko elää liitossa monta kymmentä vuotta jos teillä ei ole enää mitään yhteistä kun lapset? Minä en. Tehkää yhdessä jotain, parisuhdeneuvontaan tms.. Yrittänyttä ei laiteta :D
sitä ainakin hallita ja hillitä, mahdollista myös kokonaan päästä eroon. ap
Lapset jos ketkä huomaavat pahan olosi.
siitä kuinka moni "kulissiavioliiton" lapsista on kärsinyt enempi kuinjos vanhemmat on rehellisesti eronnut...
miten menee lapselta usko avioliittoon ja perheeseen, kun kaikki onkin ollut valhetta...
Kunnes tajusin että lasten takia on erottava. Älytöntä kulissien pystyssä pitämistä.
ne lapset on onnellisia. Mun paha olo on vain hetkittäistä ja suureksi osaksi olen ihan onnellinen. Olen taitava lakaisemaan ongelmat maton alle, pystyn unohtamaan niiden olemassa olon. Ja tätä yhtä epäkohtaa lukuun ottamatta kaikki on ihan normaalisti. Jos oikeasti uskoisin että tilanne olisi sellainen, että lasten kannalta olisi parempi erota, niin sen myös tekisin. ap
miten aiot jaksaa loppuelämäsi?