Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

imetytksen lopetus?

15.02.2010 |

eli siis minulla on hiukan yli 10kk tyttö, nyt meillä on enään ilta ja aamuimetykset käytössä mutta niistäkin haluaisin luopua. kun tuolla tytöllä noita hampaita on jo 8 ja niitä tykkää käyttää kovasti tisseihini..

tosin jos en anna tissi purasun jälkeen seuraa kova huuto aina siihen asti että annan ja sitten taas hetken päästä purastaan..

eli miten saisin vieroitettu kokonaan imetyksen pois?

(tuttipulloa emme ole enään n.3kk:n käytetty, juo hyvin ja paljon mukista, joten en haluais ottaa pulloa käyttöön enään ollenkaan)

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
15.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

anteeksi hiukan sekava ulkoasu :)

Vierailija
2/3 |
24.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä tyttö jo 11kk ja 8hammasta+2tulossa. meillä tuo rinta vaan maistuu neidille vielä paljon enemmänb kuin teillä. eli meillä rinta edelleen täyspäivittäinen ravinto. itse tarvisin neuvoja kuinka kaikki imetykset saisi lopetettuu. varmaan pitää olla raju jalopettaa kaikki kerralla huutojen ja itkujen kera sillä meillä syödään yölläkin vähän väliä ja unet siis tytöllä ja mulla vähäiset. toivottavasti saat apua joltakin joka osaa neuvoa.itse tahdoin laittaa vaan viestiä siksi että olet jo voiton puolella kun täällä vasta täytyisi saada kaikki alkuun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
01.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi!

Mulla oli hyvin samanlainen tilanne vielä hetki sitten. POika oli noin 10kk kunn imetin enää aamulla ja päiväunien jälkeen. Se päiväunien jälkeinen oli helppo lopettaa myös, kun ei vaan antanut mutta aamutissi oli vaikein. Meillä sellainen tapaus, että herää hyvin aikaisin ja otin viime kuukausina viereen ja imetin ja jatkoimme torkuttelua vielä pari tuntia. Nyt täytyi tehdä niin, että nousemme ylös enkä anna enää tissiä. Pidän sylissä aamusta jonkun aikaa ja koitan keksiä tekemistä kunnes puuro on valmis. Nykyään malttaa odottaa jopa tunnin aamupuuroa, jos niin kauan aamutoimet vie.

Meilläkään ei siis pulloa ole annettu ja mukista ei juonut kuin tippoja vielä muutama kuukausi sitten. Olinkin paineissa, että mistä saa nesteitä kun haluan lopettaa imetyksen. Huoli oli turha koska muutaman viikon jälkeen imetyksen vähentämisestä ja lopettamisesta alkoi juoda mukista tosi hyvin. Piimää siis meillä vielä juodaan.

Saatoin poiketa hieman aiheesta mutta vinkkini on vain se, että lopettaa. Luulin itsekin, että tulisi kovempi sota aiheesta mutta olin väärässä. Aluksi joutui rauhoittelemaan iltaisin enemmän kuin normaalisti, koska imetys luonnolliessti rauhoitti pojan nukkumaan melko hyvin. Pari viikkoa meni ja poika ei edes muistanut saaneensa illala tissiä. Ja aamulla auttoi siis, että noustiin vaan samantein uuteen päivään ja keksittiin kaikkea tekemistä ja syömistä ettei tissi muistuisi mieleen. Tsemmiä vaan kovasti,ymmärärrän teitä kyllä!