Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

narsistinen "ystävä"??olen kyllästynyt

Vierailija
15.02.2010 |

tähän ns.kaveriini, kun tutuistuimme oli ihan kivat jutut yhdessä yms.nykyään hän haukkuu jatkuvasti KAIKKEA mitä teen, ei pyydä anteeksi,käyttäytyy kuin lapsellinen kakara vaikka on jo 30vuotias.

Mitä tehdä?Välit poikki?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
15.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

valitti mulle ja koko lähipiirilleen kaikesta mahdollisesta, keksi ja valehteli uskomattomia tarinoita. Kuuntelin aikani mutta jossain vaiheessa en ollenkaan jaksanut enää, otin etäisyyttä ja koitin hirveästi lyhentää puheluita ja tapaamisia harventaa. Niin teki moni muukin. Tämä ihminen on ihan hysteerinen ja vainoharhainen ja hänelle elämä tuntuu olevan tuskien taival, muiden tehtäväksi jää sääliä häntä. Olin ihan viimeisten joukossa vielä kuuntelemassa ja tukemassa.

Nyt ku en oikeasti jaksa enää sitä kuunnella, puhuu hän minusta niinkuin ap. kaveristaan tässä avauksessa.

Vierailija
2/4 |
15.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihmistä tosi paljon kun toista koittaa ymmärtää mutta hän ei itse näe itsessään mitään vikaa.Narsisti itse pistää alas omia ystäviään, eikä ymmärrä miten käytös voi oikeasti satuttaa toista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
15.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

narsistinen ystävä jonka kanssa olemme tunteneet jo ylä-aste ikäisistä asti. Nyt kolmenkympin tienoilla olen päättänyt 'jättää' ystäväni. Olen mahdollisimman kylmä ja etäinen. Onneksi molemmat jo asunnut eri maissa lähemmäs 10 vuotta. Välissä n-5v tauon jälkeen asuttiin lähekkäisissä paikoissa pari vuotta ja silloin olin jo onneksi itse kypsynyt niin paljon (ja kuullut narsismista) että osasin jo rennosti ottaa vuoden tauon ystävästäni. Nyt en häntä enää takaisin läheiseksi ota. Onneksi meillä yksi yhteinen ystävä joka myös on jättänyt tämän narsistin taakseen...hänen kanssaan voin purkaa asioita ja tulla ymmärretyksi. Aika moni ystävä silti vielä tämän ihmisen pauloissa, mutta omaa kuoppaansa näyttää naisraukka kaivavan tällä hetkellä. Mieskin jätti onneksi 5v. jälkeen.

Olen niin paljon onnellisempi ilman tätä ystävää!!!! :-) Jos mistään löydät voimia niin jätä narsisti taaksesi ja käännä katse uusiin asioihin!!!! Voimia!!!!!

Vierailija
4/4 |
15.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

se on jännä kun ne on niin verbaalisesti lahjakkaita ja osaavat kääntää asiat ylösalaisin. Just niin, että alkaakin puhumaan että MINÄ olen se narsisti ja MINÄ aiheutan kaikenlaisia sotkuja yms, vaikken tee yhtikäs mitään, korkeintaan välttelen kaikin mahdollisin tavoin kommelluksia. Minä otin ratkaisevasti etäisyyttä ja on toiminut nyt viis vuotta. Tällä hetkellä yrittää kovasti lämmitellä välejä, mutta minä olen oppinut.