Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kotivinkki vai Kodin Kuvalehti, kumman tilaisin?

Vierailija
14.02.2010 |

Kodin Kuvalehteä olen tilaillut ennenkin, mutta ajattelin kokeilla jotain muuta.

Millainen tuo Kotivinkki olisi?

Oli aika edullinen tarjous siitä.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
14.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja muuttui sinä aikana ns. kodin lehdestä jonkinlaiseksi wannabe-Trendiksi. Aloin kyllästyä toden teolla parisen vuotta sitten, kun koko lehti pullisteli lopulta todella pinnallisia ja sisällöltään köykäisiä, lyhyitä juttuja ja tuote-esittelyjä. Eli juttuja, joiden aiheena ovat erilaiset tuotteet hintatietoineen. Kotoisat jutut ilmaisista asioista, elämyksistä, kotiarjesta, puutarhanhoidosta ym. olivat suunnilleen kadonneet tuon hömpän tieltä, kun lopetin tilauksen.

Pointti on, että jos pitää pinnallisesta tyylistä eikä haluakaan suuria lukuelämyksiä, korkeintaan hassuja ja värikkäitä, "nuorekkaita" kuvia ja runsaasti omaan itseen rahallisesti panostamista käsitteleviä juttuja, Kotivinkki voi olla oikea valinta.

Vierailija
2/19 |
14.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos tilaat sen, niin olisi sama kuin maksaisit ilmaisesta ostoskuvastosta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
14.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä EN lehdeltä toido, jos se lehti on ainoa jonka tilaan.

Luin Kotivinkkiä joskus 90- luvulla, ja silloin tykkäsin siitä kovasti.

Siinä oli paljon mukavaa luettavaa ja Hanna Jensenin kolumnipalsta, jota luin innolla, vaikka minulla ei ollut vielä omia lapsia. (Hanna kirjoitti koukuttavaan tyyliinsä lapsiperheen arjesta ja juhlasta...)

Kodin Kuvalehti on kyllä ollut AINA laatulehti.

Vierailija
4/19 |
14.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä on enemmän oikeaa luettavaa.

Vierailija
5/19 |
14.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin pitkään Kodin kuvalehteä, mutta alkoi kyllästyttää ne jutut 50+ -ikäisistä rouvashenkilöistä, joilla oli ollut niiiiin rankka elämä ja jotka olivat sitten vasta kypsässä iässä löytäneet onnensa rakkaudettoman lapsuuden ja kolmen onnettoman avioliiton jälkeen... Ihmisten kesken -palsta oli täynnä vuodatuksia miehistä, jotka ryyppäävät ja rellestävät ja sitten jättävät ja pettävät...

Kotivinkki on nuorekkaampi ja raikkaampi, eikä minua ainakaan häiritse kaupallisuus tai tuote-esittelyt.

Vierailija
6/19 |
14.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kodin kuvalehti. Kuten jo aikaisemmissa vastauksissa on mainittu, Kotivinkki on täynnä mainoksia ja jututkin on väritetty eri tuotteiden mainoksilla. Kodin kuvalehdessä on hyviä artikkeleita ja vinkkejä. Lehdessä on paljon luettavaa.

Vierailija
7/19 |
14.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kivaa tai kiinnostavaa juttua Kotivinkistä. Ihan roskaa ja väkisin väännettyä sisältöä.

Vierailija
8/19 |
14.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

oon tilannu useita pätkiä. viimeksi otin vaihtelun vuoksi Kotivinkin, oli ihan surkea.

Vierailija
9/19 |
14.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaiken ärtymyksen kruunasi aina heti alkusivuilla sijaitseva palautepalsta, joka oli valittu täyteen Kotivinkkiä ylistäviä palautteita. Jos joskus julkaistiin kriittinen kirjoitus, se oli teilattu ihanan narsistiseen tyyliiin, jolloin lukijalle syntyi kuva, ettei palaute kiinnosta lehden tekijöitä eikä muutosta ole missään nimessä tulossa tähän täydelliseen ja itseriittoiseen lehteen.

Vierailija
10/19 |
14.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tilaan Kotivinkkiä, koska se on niin älyttömän halpa ja onhan siinä luettavaa ja katseltavaa just sen hintasa verran.

Mutta Kodin Kuvalehden saan onneksi ilmaiseksi kierrätettynä itselleni ja voi miten paljon enemmän siinä onkaan kaikea.

Eli jos ei rahasta kyse, niin KK. Mutta toisaalta, miksei molemmatkin. Ovat niin erilaiset.

Vierailija
11/19 |
14.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehdottomasti. Molempia tullut luettua, joten valinta ei olut vaikea.

Vierailija
12/19 |
14.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tulee ja luen aina kannesta kanteen. Sitten vielä kiertoon äidille ja siskolle ;D

Vierailija
13/19 |
14.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kyllä ollut kallis, n. 24 euroa puoli vuotta, mutta silti, jos kaikki lehdet onkin ihan tyhjänpäiväistä kakkaa.

Kodin Kuvalehti on ihan naistenlehtien parhautta, sitä olen tilannut eripituisissa jaksoissa kohta 20 vuotta, enkä ole ikinä joutunut pettymään lehden sisältöön.

Vierailija
14/19 |
14.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kodin kuvalehdessä ehdottomasti enemmän luettavaa. luen sen lehden liki kannesta kanteen. kotivinkki ei ole yhtä hyvä, mut ok kuitenkin

Vierailija
15/19 |
05.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä suosittelen myös tilaamaan Kodin Kuvalehden mielummin. Itse arvoin kans noin kuukausi sitten parin lehden välillä, mutta kun löydin Kodin Kuvalehti tarjouksen, niin tilasin heti! :) Ihana tilaajalahja! :)

Vierailija
16/19 |
05.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotiliesi

Vierailija
17/19 |
05.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molempia nyt viime aikoina kokeilleena Kotivinkki ehdottomasti. Siinä on jopa ihan toimivia tee itse-askarteluniksejä, vaikken niistä noin yleensä piittaakaan.

Kodin kuvalehti on ihan ympäripyöreää lätinää.

Vierailija
18/19 |
16.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotivinkki ehdottomasti! :) Tässä on yksi hyvä Kotivinkki tarjous.  Tilasin viikko sitten ja sain 32 euron arvoisen tilaajalahjan kaupan päälle! :) Suosittelen kaikille!

Vierailija
19/19 |
21.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle tulee Kodin Kuvalehti ja olen pitänyt siitä. :) Voisihan tuon Kotivinkki lehdenkin tietystin tilata, kun siinä saa nyt 32 euron arvoisen tilaajalahjan kaupan päälle. :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän yksi