Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ystävä vikitellyt miestäni? Miten tälläisen voi ikinä antaa anteeksi?

Vierailija
28.05.2008 |

Sain tietää, että noin kolme vuotta sitten tämä ystävä on yrittänyt iskeä miestäni. Hänellä oli silloin vaikea avioero ja olimme paljon mieheni kanssa auttamassa mm muutossa. Itse olin viimeisilläni raskaana, joten en kauheasti voinnut itse muuttoon osallistua, mutta mieheni oli kantamassa tavaraa ja myöhemmminkin kävi auttamassa esim tietokoneen ja tv:n asentamisessa.

Mieheni ei kertonut minulle ystäväni aikeista, koska olen aika mustasukkainen ja pelkäsi kuinka reagoin. Minä itse en huomannut mitään, eikä ystävä millään tavalla osoittanut minulle, mitä selän takana tapahtui. Mieheni sitten lopetti koko jutun alkuunsa. Ystävä soitteli hänelle silloin kun tiesi minun olevan muualla ja pyysi esim poraa lainaksi, jotta saisi mieheni tulemaan luokseen. Joskus tuli meillekin ohimennen käymään kun tiesi minun olevan esim lasten kanssa maalla.

Ihmettelin kauheasti miksi tämän ystävän uusi mies on niin outo meillä käydessään, sekin nyt selvisi että oli mustasukkainen koska tiesi vaimonsa ihastuksesta mieheeni..! Yököttää koko ihminen ja se peli mitä selkäni takana on pelattu, ja kaikki nämä vuodet on näytellyt ystävää, käyttnyt hyväksikin kun olen hänen lapsiaan hoidellut ja auttanut parhaani mukaan!

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
28.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän ei pidä suhdettamme minään.

Vierailija
2/14 |
28.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollainen ihminen ei ole ystävä. Minä sanoisin suoraan hänelle mitä mieltä olen hänen käytöksestään enkä enää ottaisi yhteyttä häneen päin. Jos hän haluaisi itse sovitella niin voisin harkita antavani anteeksi sitten kun minusta itsestäni siltä tuntuisi, jos tuntuisi. Vaikka onkin "vanha asia" jo niin minusta aivan anteeksi antamatonta käytöstä ystävältä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
28.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta vanhoja asioita on niin "vaikea" alkaa kaivaa auki. Ymmärrän ystävää siinä mielessä, että hänellä oli vaikeaa eron takia ja oli aika yksin, MUTTA MUTTA minä olin raskaana, joten käytöksensä oli todella tuomittavaa! Ahdistaa ajatuskin, että olisin siinä tilanteessa jäännyt yksin, jos siis mieheni olisi tähän naiseen haksahtanut... ja niin kuin minä häntä silloin kaikessa autoin, näin se sitten korvattiin se apu!

En voi luottaa häneen enää koskana, en edes aio yrittää, koska tosiystäviäkin on olemassa!

Vierailija
4/14 |
28.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sinun tarvitse antaa anteeksi tai unohtaa ystäväsi tekoa.

MUTTA älä rankaise miestäsi asiasta missään nimessä! Hän jäi luoksesi, rakastaa sinua, ei langennut ja oli todella järkevä kyseisessä tilanteessa.

Mutta sano suorat sanat kyseiselle "ystävälle" ja pistä kyseinen ihminen ulos elämästäsi.

Vierailija
5/14 |
28.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos oli miehesi niin minkä ihmeen takia hänen tarvi tollanen 3 vuoden jälkeen kertoa?

Vierailija
6/14 |
28.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehelle en vihoittelisi, ei hän ole toiminut tuossa väärin. Sen sijaan "ystävälle" sanoisin kiihtymättä, mikäli mahdollista, aivan suorat sanat, ja sen jälkeen en enää milloinkaan ottaisi häneen yhteyttä. Jos hän yrittäisi ottaa yhteyttä minuun, en noteeraisi. Aika tuo mukanaan uusia ystäviä, ja toivottavasti luotettavampia sellaisia!

Ystävä ei toimi noin, tai jos toimii, niin ystävyys on mennyttä -itse ajattelen näin. Hyi miten epälojaali ämmä!

Vierailija
7/14 |
28.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole miehelleni erityisen vihainen, vaikka vähän ärsyttää se, ettei heti kertonut minulle totuutta. Olisin laittanut välit poikki ko ihmiseen jo vuosia sitten, ilman että olen toiminut mm hänen ja uuden miehensä häissä avustajana, hoitanut hänen lapsiaan, auttanut monessa asiassa ja ollut OIKEA YSTÄVÄ, en petollinen selkäänpuukottaja!

Kaikenlaista sitä päässä pyörii, onneksi on minulla luotettaviakin ystäväiä, joten en yhtä petollista jää kaipaamaan...

ap

Vierailija
8/14 |
28.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olkoonkin ollut vaikeaa ystäväsi elämässä tuolloin, mutta ystävän miestä yritellä. Törkeää!

Vierailija
9/14 |
28.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten hän on reagoinut? ollut pahoillaan?

Vierailija
10/14 |
28.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en saa aikaiseksi soittaa, en vaan jaksa kuulla mitään lässytystä. Todennäköisesti kun seuraavan kerran soittaa minulle, niin lauon päin naamaa mitä ajattelen hänestä!

Vierailija
11/14 |
28.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

että näät kertoisiko ystäväsi sinulle asiasta jos tilaisuus tulisi. tietty 3 vuoden aikana olisi varmaan ollut monta tilaisuutta.

mut soita hänelle ja esim selitä tollainen tarina joistain muista henkilöistä. (Et ikinä arvaa mitä! naapurin elli oli vikitellyt maijan miestä kun maija oli raskaana....) katso miten reagoi ja sit läväytät pommin että niin kyseessä onkin tutut ihmiset....

Vierailija
12/14 |
28.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mut soita hänelle ja esim selitä tollainen tarina joistain muista henkilöistä. (Et ikinä arvaa mitä! naapurin elli oli vikitellyt maijan miestä kun maija oli raskaana....) katso miten reagoi ja sit läväytät pommin että niin kyseessä onkin tutut ihmiset....

Vierailija
13/14 |
28.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap. oli raskaana, ja itsekin sanoi olevansa mustasukkainen. ELi tilanne olisi ollut ap:lle itselleen tosi raskassiinä vaiheessa. JA tollasten asioiden kertominen jälkeenpäin... no ehkä se ap:n mies ajatteli, että riittää, että hän ei haksahtanut.

Vierailija
14/14 |
28.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

katot mitä ystäväsi sanoo. Sit jos hän alkaa sanomaan jotain että tosi kamalaa kuinka joku voi tehdä tollain niin sit kysyt tyynen rauhallisesti että niin miten joku voi tehdä nin ystävälleen.

tai sit jos alkaa puolustelemaan niin sanot että niin sinähän varmaan hyvin ymmärrät miten joku voi noin tehdä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kaksi