Poikani oli ekaa kertaa kylässä kaverilla, ja kun hain poikani kotiin, kaverin äiti oli humalassa.
Pojan kaveri asuu 25 km päässä, ja sovimme että kaverin äiti hakee pojat suoraan koulusta, ja poikani menee sinne kyläilemään. Näin tapahtuihin, mutta kun illalla hain poikaani kotiin, totesin että kaverin äiti oli reippaassa humalassa. Eipä tuntunut mukavalta! Toivottavasti oli edes silloin selvin päin kun haki poikia koulusta!
Kommentit (23)
ap oli huolissaan. Ei kai asiasta olisi muuten kirjoittanut? Jokainen osaa tehdä tilanneanalyysin. Onko äiti "juopon" oloinen tms. Ja tuskin siellä oli häät menossa. Lastensuojelu ei varmasti suomessa ylireagoi. Ovat varmaan niin työllistettyjä. Mikäli perheen kohdalla ei ole merkintöjä, eivät varmaan lähtisi edes tarkistamaan. Surullista että näin paljon välinpitämättömiä. Suomessa alkoholistien paratiisissa. Ja 10 vee on mun mielestä aivan liian pieni katselemaan kännistä vanhempaa. Niin ja minähän en tiedä oliko äiti kännissä vai vain viinilasin jäkeisessä hiprakassa. Ei kai kukaan parista saunaoluesta olisi aloitusta tehnyt?
Minä ainakin olen sen ketjun ap, jossa kaverin äiti perui yökyläilyn ja ei se liity millään lailla näihin muihin ketjuihin.
Kuten ketjussani totesin, olen av:n avulla oppinut huomaamaan, että maailmassa on todella monta niin kummallisella tavalla (minun näkökulmastani) ajattelevaa ihmistä, että on vaan päätettävä, ettei voi miellyttää kaikkia.
Vaikkakin sitten parin oluen jälkeen, ei ole suotavaa vetää niitä silloin kunon itse yksin vastuussa lapsitaan. Tekisin itse ilmoituksen.