Meneekö se näin, että kun vauva syntyy,
iskä voi, saa ja pitääkin edelleen käydä ainakin kerran kuukaudessa kavereiden kanssa istumassa iltaa. Kun sehän olisi täysin epänormaalia ja vauvan äiti ei missään tapauksessa voi odottaa, että mies luopuisi omasta vapaa-ajastaan.
Vauvan äidin on sen sijaan asennoiduttava siihen, että hän ei voi, ei saa eikä todellakaan ole normaalia, että hän kävisi kerran kuukaudessa ystävien kanssa istumassa iltaa, ei edes joka toinen kuukausi, tai oikeastaan ei vauva-aikana lainkaan eli n. vuoden ikään täytyy pysytellä vauvassa kiinni tai muuten hän on täysin epänormaali, epäonnistunut, hermoraunio äiskä, jonka ei olisi tarvinut lapsia halutakaan saatikka niitä saada... ?
Sitä vaan, että miksi samat säännöt eivät koske miehiä tässä asiassa????
Kommentit (7)
kanssa ulkona/istumassa iltaa kerran kuussa!Molemmat siis, äiti ja iskä.Sitten taas jaksaa pitkät tovit, kun pääsee hiukan tuulettumaan ;)
Täällä av:lla tuntuu olevan aina vaan niin syyllistävä sormi osoittaen sellaisia äitejä kohtaan, jotka käyvät jossain vauva-aikana. Itse en ole käynyt vauva-aikoina baareissa. En siksi, että se ei olisi soveliasta tai mistään huonon äidin syndroomasta johtuen, vaan koska ei ole kerta kaikkiaan kiinnostanut muu kuin se, että jos mies on yön ollut vauvan kanssa, olen nautiskellen nukkunut. Mies on jonkin verran käynyt, eikä se minua ole haitannut. Eikä minua myöskään kiinnosta, vaikka naapurin maija kävisi ravintolassa ja sillä on kolmen kk ikäinen vauva. Kun se muutoin on maailman onnellisin ihminen siitä, että sai vauvan...
Mies ei käy missään. Oikeastaan koskaan. Itse olen saanut jatkaa vanhoja harrastuksia kun lapset on olleet 1kk:n ikäisiä. Isä oikein ajoi aina tuulettumaan ja hoki että pärjää kyllä. Edelleen olen se menevämpi osapuoli. Kaipaan muutakin elämää kuin kotona lasten kanssa oloa vaikka tästä nautinkin. Mies tykkää lökötellä lasten kanssa kotona viikonloput.
se oma aika ymmärretään aina baarissa istumisena? Pienten vauvojen vanhemmilla, molemmilla, on oikeus omaan aikaan ja he saavat tehdä sillä ajalla mitä haluavat. Istuivat he sitten baarissa, leffassa tai kirjastossa lukemassa ranskalaisia sarjakuvia!
Kun meillä on yhteiset lapset, niin on yhtäläiset oikeudet ja velvollisuudetkin :)
säälittäviä ne, joita ei koske samat säännöt tuossa asiassa.