Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"no, oletko sä edes mitannut siltä kuumeen??"

Vierailija
14.02.2010 |

Juu, olen, eikä ollut kuumetta. Tiedän kyllä että lapseni on kipeä vaikka hänellä ei siis sitä kuumetta olekaan.

Anoppi suuttui kun en päästänyt tyttöä hänen kanssaan tänään laskiaisriehaan. Asiasta oli puhuttu aiemmin ja lapsikin oli innoissaan menossa vielä eilen. Aamulla herättyään tyttö oli aivan nuhainen ja väsynyt edelleen, sanoi itsekin ettei halua lähteä mihinkään. Nyt on maannut sängyssä ja nukkunut lähes koko päivän. Kait sitä nyt voi lapsi olla kipeä vaikka kuumetta ei olisikaan..

Anoppi suuttui sitten kun soitin ja kerroin tytön olevan kipeä, eikä siis voisi lähteä tänään. Ymmärrän kyllä että peruutus harmittaa anoppia, mutta olisiko sairaan lapsen kanssa ollut miellyttävää lähteä? Nyt sitten anoppi on soittanut miehelle jo kolmesti; arvostellut minun lastenhoito taitojani, syyttänyt minua valehtelusta ja haukkunut minut muutenkin. Mies on ollut ihan ihmeissään äitinsä käytöksestä.

Mistä ihmeestä anopin purkaus voi johtua? Mulla on täällä nyt tosi kurja olo, jo lapsen voinnin vuoksi ja nyt sitten joudun vielä murehtimaan anopin raivoa.

No, eipä auta kuin syödä vielä lisää laskiaispullia ja lukea tytölle jokin mukava kirja.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
14.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anoppia taitaa harmittaa TODELLA paljon. Pyydä anoppi teille vaikka pullakaffelle. Jos vaan jaksat hänen seuraansa muutaman tunnin.

Vierailija
2/2 |
14.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

siihen toitottamaan pöydän ääreen "ei minusta maija vaan näytä niiin sairaalta"... Jos vaan on samanlainen kuin mun anoppi. Sekin aina touhkaa tuon kuumeen kanssa, ihminen ei missään tapauksessa ole sairas silloin, jos ei kuumetta ole. Eli ulos menoa ei hidasta yskä, vaikka yskisi keuhkot pihalle, ei myöskään ripuli, oksennustauti...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi seitsemän