Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: millainen mies on sinun "tyyppiäsi"? Onko nykyinen miehesi juuri sellainen?

Vierailija
14.02.2010 |

Minä tykkään pitkistä miehistä. Itse olen 160cm pitkä ja mielestäni mies saisi olla n 185cm pitkä. Tulee turvallinen olo hänen rinnallaan. Ja mieluiten tummat hiukset.

Aviomieheni on minua päätä pitempi, mutta vaalea. Eli melkein sopii...

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
14.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen todella tunteellinen ja herkkä ja olisi kamalaa elää kovin kovan ihmisen kanssa.

Ulkoisesti olen ollut ihastunut/rakastunut hyvin monenlaisiin miehiin: pitkiin ja lyhyisiin, ohuisiin ja tanakampiin. Itse olen 160 cm myös, mutta jos valita saisi niin mieluummin noin 170 cm mies kuin 180 cm, tunnen oloni kotoisammaksi niin. Minusta taas pitkät miehet on jotenkin uhkaavia, yli 180 cm ei ole hyvä pituus, mutta tosiaan pituus on sellainen toissijainen seikka. Vaalea tai tumma käy, kumpi vaan. Oma mieheni on tumma ja 178 cm.

Tuo herkkyys on se oleellinen!

Vierailija
2/3 |
14.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitkä ja nallekarhumainen (siis iso, muttei mikään kaljamahainen) ja sellainen, joka on tunteellinen ja hellä, muttei pidä seksiä maailman tärkeimpänä asiana.

Ja näistä vain yksi pätee omaan mieheen - tuo pituus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
14.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkä ( yli 185cm), tummaihoinen, urheilullinen, siisti, puhelias, rehellinen, ahkera, lapsirakas, savuton, ei juo, huomaavainen...Kyllä, mieheni on tällainen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kolme