Kokemuksia kun Cipralex ei sovikaan?
Millaisia oireita ollut?
Cipralex on nyt kolmas lääke mitä kokeilen ja tuntuu, että tämä ei ole mun lääke. Se on saanut minut syömään ihan hirveästi. Parissa viikossa on tullut kiloja ja inhoan itseäni entistä enemmän.
Lääkärit kuitenkin kovasti yrittävät tätä minulle suositella, kun on kuulemma niiiin hyvä lääke. Sopiiko tämä lääke kaikille?
Kommentit (5)
Söin kuukauden, ok paino nousi parisen kiloa, mutta pahinta oli jatkuva väsymys. Oisin hyvinkin nukkunut 18-20 h/ vrk, ei tuo sivuvaikututus helpottanut. Kokeilin kanssa kolmea muuta masennuslääkettä, mutta kaikki väsyttivät. Mulla lääkitystä kokeiltiin migreenin estolääkityksenä. Migreeni tosiaan helpotti, mutta eipä ollut juuri mitään elämääkään kuin nukkumista.
Jos ainut sivuvaivutus on lihominen ja lääke kuitenkin auttaa siihen vaivaan, kuin on tarkoitus, niin sinuna jatkaisin lääkkeen kanssa.
että en todellakaan voinut jatkaa lääkettä.. :O
Luulen kyllä, että minun kohdallani terapia on auttanut parhaiten ja kaikenlainen elämän "puiminen"..
4
tavallaan lihominen on "pikkujuttu", mutta tavallaan ei. Lihominen saa mut vihaamaan itseäni entistä enemmän, joten ei tämä ole ihan yksiselitteistä. Siis jatkaa tätä lääkettä.
ap
vasta 2-3 viikon käytön jälkeen.
Minulla ei ainakaan ruokahalu ole lisääntynyt ja kohta vuoden olen syönyt.
ja kaikki halut hävisivät kokonaan.. Lopetin lääkkeen kokonaan, koska sivuvaikutukset olivat tuollaiset. Käytin lääkettä kuukausia..