Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ostin Nutrilett 5-päivän tehtostarttipakkauksen.

Vierailija
13.02.2010 |

Olen toista päivää pusseilla, ja jo raivohullu. Pussit on niin pahoja, eivätkä vie nälkää yhtään. Silti olen pysynyt ohjelmassa. Vatsa on sekaisin, eilen tuli kunnon ripulit. Ilmankon paino on pudonnut jo pari kiloa.

Tsempatkaa mua jatkamaan. Mitä sitten kun pussit loppuvat. Pitääkö ostaa toinen paketti?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
13.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin lopetin aikanaan toisen päivän jälkeen. Olin KOKO ajan nälissäni. Silloin mulla oli painoa 55 kg (pituus 160 cm) ja ajattelin laihduttaa kilon tai pari ennen yksiä juhlia. Tekemättä jäi.

Vastaa lähinnä paastoa tuo juttu.

Vierailija
2/8 |
13.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja se oli kamalaa; kesken jäi.

T. se tehodietillä oleva

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
13.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin lopetin aikanaan toisen päivän jälkeen. Olin KOKO ajan nälissäni. Silloin mulla oli painoa 55 kg (pituus 160 cm) ja ajattelin laihduttaa kilon tai pari ennen yksiä juhlia. Tekemättä jäi. Vastaa lähinnä paastoa tuo juttu.

Ei tuollaisella painolla käytetä mitään VLCD-tuotteita, sairasta... Jos ap:lla painoa on enemmän, niin suosittelen suklaata näistä pusseista. Itsekään en mitään muita makuja pysty syömään. Kamalan makuisia, siis tätä suklaata lukuunottamatta.

Vierailija
4/8 |
13.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
5/8 |
13.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli tehodiettiä takana pari päivää....

Vierailija
6/8 |
13.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että pahin päivä on juuri päivät kaksi ja kolme. Sen jälkeen helpottaa. Ja kyseessä siis on paaston tyylinen kuuri. Päivittäinen kalorimäärä on 500 eli todella vähän. Muista juoda paljon.

Vierailija
7/8 |
13.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkupaino oli 82 kg ja nyt aamulla 80,1 kg.

ap

Vierailija
8/8 |
13.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pari kiloa viikossa, mutta olin terkkarilla painonpudotusryhmässä, jossa pudotusta seurattiin viikoittain ja ryhmään ei edes päässyt, mikäli bmi oli normaali. Pudotus myös kesti kaksi kuukautta, mitä ilman lääkärin valvontaa ei saanut tehdäkään. Eli kuten arvata saattaa, en tuon kahden kuukauden jälkeen ole edes niihin suklaan makuisiin koskenut :) Mutta paino tippui yli 20 kiloa. Pussien lisäksi syötiin myös vähäkalorisia kasviksia (eli porkkanaa, salaattia, paprikaa jne.).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän yhdeksän