Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Harmittaa, kun mies istuu taas vaan koneella

Vierailija
13.02.2010 |

Olisi kerrankin vähän yhteistä aikaa, mutta mies on istunut koneella siitä asti kun tulin töistä, eikä suostu viettämään kanssani aikaa. Kun kävin pyytämässä miestä seuraani, mies ilmoitti kaipaavansa omaa aikaa. Olen kuitenki menossa huomennakin kahdeksaksi tunniksi töihin ja mies saisi tuolloin olla koneella niin paljon kuin tahtoo. Harmittaa, koska yhteinen aika on muutenkin kortilla, mutta ei tunnu miestä kiinnostavan.

Silloin kun on sillä tuulella, on rakastava, hellä ja huomaavainen, mutta tietokone vaan on ilmeisesti minua kiinnostavampi.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
13.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Telkkaria katsottiin sentään yhdessä.

Vierailija
2/6 |
13.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä. Meillä ei sellaista hetkeä ole, että tietokone olisi kiinni. Aamulla heti herättyä auki ja illalla viimeiseksi kiinni, jos nyt malttaa edes nukkumaan käydä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
13.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas otin tarjouksen vastaan sillä tiesin mitä on tarjolla. Lemmittiin kunnes hän uinahti tuohon kainalooni. Minulla on vielä 3 oluen omaa aikaa. Joten täytyy onnitella valinnasta. Miehesi ei osaa priorisoida onneaan.

Vierailija
4/6 |
13.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies toista tulleessaan menee syonnin jalkeen suoraan koneelle, ja laittaa vielapa kuulokkeet korville ja istu siina sitten nukkumaan menoon asti.

Itse haluaisin jutella tai edes halitella kun koko paivan olen ollut ilman aikuisseuraa. Huoh.

Vierailija
5/6 |
13.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun nainen jo meni nukkumaan tyytyväisenä seksi.

Miksi noin huonot miehet? Oletteko loukanneet heitä? Mies on hyvin herkkä tunteeltaan.

Vierailija
6/6 |
13.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ois kyllä mulle omaa aikaa jos noin kävisi meillä. Mutta itse vietänkin koneella huomattavasti enemmän aikaa kuin mies. Ei ainakaan vielä toistaiseksi näytä kärsineen tuosta, ssattaa olla ihan tyytyväinenkin kun saa nauttia hiljaisuudesta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kuusi