Töihin 7 tuntia synnytyksen jälkeen?
Onnistuisko mammat?
http://www.alltombarn.se/foraldraliv/nancy-var-tillbaka-pa-jobbet-sju-t…
Kommentit (28)
...mutta en kyllä olisi voinut kuvitella niiden paksujen "vaippojen" kanssa töihin menoa suoraan synnäriltä, vaikka muuten ihan hyvävointinen olinkin. Ja kyllä mulla oli niin monta asiaa mielessä tapahtumaa ja esikoista ihmetellessä, että ei olis duuniasiat voineet vähempää kiinnostaa...
Kyllä toi vaikuttaa musta aika surulliselta, onhan vauvan syntymä paljon muutakin kuin fyysinen suoritus. Maailmaan syntyy ihan uusi ihminen!
uhkuva että oliis omasta mielestään voinut juosta vaikka maratonin ja pääsi synnäriltäkin pian kotiin, eikä todellakaan oliis ollut estettä töihin tai muualle lähdöllä.
olisin helposti (omasta mielestäni kävellyt vaikka sitten työpaikalle). Olo oli kaikista hyvä mutta silti ekan kaa mua pidettiin 4 päivää synnytyksen jälkeen sisällä ja tokan kaa 2 yötä ja kolmannen 3 yötä. (ekassa ja kolmannessa raskaudessa oli raskausmyrkytykset). Eli en oikeesti sit kai ollutkaan niin hyvässä kunnossa ku ite kuvittelin :) nytkin edelleen proteiinit ja punasolut virtsassa (synnytyksestä 6vko).. kai täs munuaiset on hajoomas tai jotain...
su synty, ti kotiin. Olin aika heikossa hapessa ja muistan että piti istua välillä (verenhukkaa)
Kyllä toi vaikuttaa musta aika surulliselta, onhan vauvan syntymä paljon muutakin kuin fyysinen suoritus. Maailmaan syntyy ihan uusi ihminen!
Aika kylmältä tuntuu äidin suhtautuminen lapsen syntymään. Ihan niinkuin synnytys olisi tosiaan vain suoritus ja kilpailu siitä kuka on nopeimmin taas "aikuisten maailmassa".
Ja jos ajattelee, että itse olisi pakko soitella työpuheluita synnytyksen jälkeen, sekin tuntuisi surulliselta. Masentavaa, ettei saisi edes sellaisia hetkiä eristää työelämän ulkopuolelle.
mutta en toki olisi mistään hinnasta lähtenyt! Eihän niitä ihan ensimmäisiä tunteja vauvan kanssa voi koskaan korvata mikään!!
on niin hiljainen, että äiti pystyy olemaan töissä.
mutta eipä koske yrittäjiä. Eli tein töitä noin 5 minuutin päästä, kun vauva oli syntynyt.