Finnmatkojen hotellit. Hotellitiedoissa lukee että allas maksullinen
niin miten se käytännössä menee?
Voiko sen jotenkin maksaa etukäteen vai maksetaanko siellä paikanpäällä esim: aurinkotuolit? missä ne säilytetään?
Eli sinne allas-alueelle ei voi noin van mennä?
Yhden kerran olen ollut Espanjassa ja siellä paikassa allas ja aurinkotuolit oli hotellivieraiden vapaassa käytössä. (aurinkomatkat)
Kommentit (14)
http://www.finnmatkat.fi/-/hotellivertailu/?hotel=7271&hotelcat=326&nam… Las Villas de Amadores
allas - KYLLÄ.
Eli kohta kertoo sen, että löytyykö joku palvelu hotellista (KYLLÄ) vai sitten ei löydy (EI). Ylärivillä lukeva huomautus koskee esi. huonepalvelua tai sentyyppisiä juttuja.
Altaalle pääsy ei todellakaan maksa mitään.
Hotellin tiedotOsa palveluista lisämaksullisia
Ravintola Ei
Baari Ei
Kahvila Ei
Allasbaari Kyllä
Lastenallas Kyllä
Ulkouima-allas Kyllä
Sisäuima-allas Ei
- makea vesi Kyllä
- merivesi Ei
Kuntosali Ei
Kuntoilutila Ei
Tenniskenttä Ei
Sauna Ei
Poreallas Ei
tuolla sanottiin, että allasalue maksullinen? Jos asut samassa hotellissa, missä allasalue sijaitsee on aika ennen kuulumatonta periä sen käytöstä maksu. Joskus olen törmännyt sellaisiin hotelleihin, missä hotellivierailla on pientä maksua vastaan lupa käyttää naapurihotellin allasaluetta. Silloin maksu suoritettiin hotellin respaan altaalle mennessä.
Minun nähdäkseni tuo allasalueella oleskelu ei maksa mitään.
Hotellin tiedotOsa palveluista lisämaksullisia
Ravintola Ei
Baari Ei
Kahvila Ei
Allasbaari Kyllä
Lastenallas Kyllä
Ulkouima-allas Kyllä
Sisäuima-allas Ei
- makea vesi Kyllä
- merivesi Ei
Kuntosali Ei
Kuntoilutila Ei
Tenniskenttä Ei
Sauna Ei
Poreallas Ei
saotaan, että OSA palveluista on lisämaksullisia, niin se tarkoittaa esim kuntosalia (mitä nyt tässä hotellissa ei edes ole), tenniskentän käyttöä, saunaa jne. Tuo otsikko vaan on sama kaikille hotelleille.
miten voi olla mahdollista että altaalla olo maksaisi jotakin mutta joissakin
hotellitiedoissa luki että aurinkotuolia saa vuokraamalla. en nyt enää muista missä ne luki.
miten voi olla mahdollista että altaalla olo maksaisi jotakin mutta joissakin hotellitiedoissa luki että aurinkotuolia saa vuokraamalla. en nyt enää muista missä ne luki.
Esimerkiksi jos hotellilla on oma pätkä rantaa, rantatuolit saattavat maksaa jotain.
Eli ei ollenkaan ennenkuulumatonta joutua altaasta maksamaan...
Itse en ole sellaisessa hotellissa ollut...mutta katseltiin netistä erään hotellin tietoja ja tämä seikka mm. huomattiin...
Ei suomalaisen matkanjärjestäjän hotelli...
miten voi olla mahdollista että altaalla olo maksaisi jotakin mutta joissakin hotellitiedoissa luki että aurinkotuolia saa vuokraamalla. en nyt enää muista missä ne luki.
Esimerkiksi jos hotellilla on oma pätkä rantaa, rantatuolit saattavat maksaa jotain.
Hotellin tiedotOsa palveluista lisämaksullisia Ravintola Ei Baari Ei Kahvila Ei Allasbaari Kyllä Lastenallas Kyllä Ulkouima-allas Kyllä Sisäuima-allas Ei - makea vesi Kyllä - merivesi Ei Kuntosali Ei Kuntoilutila Ei Tenniskenttä Ei Sauna Ei Poreallas Ei
Anna nimi ja kohde, pakko käydä tsekkaamassa. En ole koskaan tuollaisesta kuullutkaan.