Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

G: Veemäisimmät pikkuvaivat

Vierailija
13.01.2009 |

pikkuvaivoillaan, kun ap olit suorastaan tyrmäävä vastauksessasi. Tuota veemäisyyttä ei päihitä mikään!

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
13.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin antaa lisää ja yksityiskohtaisempiakin ohjeita mikäli kaipaat... ;-)!

Tämä on sen verran kamalaa että kaikki vinkit otetaan kiitollisena vastaan. ap

Vierailija
22/32 |
14.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tulee niitä yleensä aina räkätaudin tai jonkun pöpön jälkeen. Tuntuu, että nielussa on ylimääräistä matskua, ja koko ajan saa pelätä, että henki haisee raadolle. Nehän e i ole kivuliaita, mutta on oikeasti hirveää jatkuvasti pelätä hengityksensä haisevan, yleensä alkaa vältellä puhumista ja toisia ihmisiä siinä vaiheessa.

Tuleeko kaikille niitä joskus?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
14.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pukamat, onneksi ei ole ollut sitten viimoisen synnytyksen (2005). Pitkä yskä on myös kamala, ei pysty nukkumaan kun yskittään, olen juuri tervehtynyt karseimmasta yskästä ikuna mitä olen kokenut.

Sitten paise! Esikoisen jälkeen minulle muodostui paise tuohon häntäluun lähelle, voin kertoa, että se sattui niin *erkeleesti! En päässyt edes sängystä ylös ilman apua, niin kipeää teki.

Näitä en halua kiitos enää koskaan kokea.

Vierailija
24/32 |
14.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se silti auta ennen kuin tämä pyllyn, pyykin- ja

tiskin pesurumba loppuu. Sitä odotellessa.

Koitetaan kestää. Mä muuten välillä laitan kortisonia illalla, mut nyt lähden nukkumaan kun vauvakin nukahti.

sormenpäät verisillä haavoilla.

Rasvakaan ei auta, kun koko ajan kädet kastuu, ja

sitten taas rasva lähtee pois. Ihanaa tämä kolmen

pienen lapsen kotiäitiys.

Vierailija
25/32 |
14.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mahdollisuuksien mukaan sen siellä pitäminen. Kipu on huomattavasti vähäisempää ja vaiva paranee nopeammin.

Tuossa on tietty yksi ongelma: kakkaaminen. Tää on nyt tosi ällöä mutta itse tein niin, että ostin kaupasta pakkauksen ohuita kertakäyttöhanskoja. Ja sitten ihan vaan työnsin sormen peräaukkoon ja pidin pukaman sisällä kakkaamisen ajan. Kakkaaminen muuten ärsyttää sitä tromboosia joka kerta uudelleen ja uudelleen. Noin se pysyi nätisti sisällä ja rauhassa. Ja sitten vaan hanska nurin päin kädestä pois, solmuun ja roskiin. Ei tule haju- tai muitakaan haittoja...

Joka vessakäynnillä lämmintä (tai kuumaa) suihkuttelua peräaukolle. Ja päälle scheriproctia sormella reilusti sisään ja ulkopuolellekin. Peräpuikko ainakin aamuin illoin ja kakkaamisen jälkeen.

Mahdollsimman vähän kävelyä tai seisoskelua. Välillä aina vaakatasoon ja pylly pystyyn. EI YHTÄÄN KYYKISTELYÄ!

Voin antaa lisää ja yksityiskohtaisempiakin ohjeita mikäli kaipaat... ;-)!

Tämä on sen verran kamalaa että kaikki vinkit otetaan kiitollisena vastaan. ap

Vierailija
26/32 |
14.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim. toi pyllypystyyn asento tosiaan helpottaa. Huomenna koetan saada tuon pirulaisen takaisin sisuksiin. Se onnistuu kakkoshädän yhteydessä, mutta pullahtaa sitten takaisin ulos jollei tosiaan pysy vaakatasossa. ap

Vierailija
27/32 |
14.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

on ehkä helpompaa kun olet ollut koko yön vaaka-asennossa ja paine ollut vain vähäistä.

Esim. toi pyllypystyyn asento tosiaan helpottaa. Huomenna koetan saada tuon pirulaisen takaisin sisuksiin. Se onnistuu kakkoshädän yhteydessä, mutta pullahtaa sitten takaisin ulos jollei tosiaan pysy vaakatasossa. ap

Vierailija
28/32 |
14.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkuva väsymys,vois vaan nukkua...Ja luupiikki kantapäässä!

Vierailija
29/32 |
14.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pukamat, mutta peräaukon haavauma. Siinäpä vasta onkin inhottava vaiva, pahinta on haavan ympäristön kirvellys, jomotus ja särky (yötä päivää), joka saa kiemurtelemaan ja hien kirpoamaan otsalle. Haava aukeaa jokaisella ulostuskäynillä ja ainoa, mikä siihen auttaa, on suihkuttelu kylmällä vedellä.

Koin tämän viime kesänä, enkä halua kokea sitä enää milloinkaan uudelleen :( Sanottakoon vielä, että haavauma tuli rikkuneen pukaman jälkiseurauksena, niin, että jollakin tasolla pukamiin liittyi tämäkin "vaiva"...

Toinen, muttei kuitenkaan niin kamala vaiva, on afta suussa. Yksikin riittää saamaan tosi kurjan olon, mutta kun niitä on useita, kipu on suorastaan helvetillinen.

Vierailija
30/32 |
04.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla sama vaiva silloin tällöin. Eräs työkaverini (opehuoneessa) kärsii samasta vaivasta aina ennen joulua. On koulussa aika kiireistä aikaa, ja syynä lienee stressi. Omat halkeiluni tuntuvat noudattavan samaa logiikkaa. Tosin ne paranevat heti, kun kiire ja stressi antavat periksi. Fyysisesti helpotusta nopeuttaa Bepanthen rasvaisempi (punaraita) voide ja päälle kangaslaastari. Osumat lievittyvät ja B-vitamiini nopeuttanee paranemista.

Vierailija
31/32 |
05.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alapään suonikohjut raskausaikana. Järkyttävä särky ja jomotus pystyssä ollessa.

Vierailija
32/32 |
05.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aftat, vitun perseestä ja kipeitä.

Hampaiden vihlonta.