Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko joutunut koulussa seksuaalisen häirinnän kohteeksi?

Vierailija
12.02.2010 |

Nyt kun on alettu puhumaan kouluissa tapahtuvasta häirinnästä tuli mieleeni että meillä oli ala-asteella eräs poika joka koko ajan lääppi minua takapuolesta tai jostain. Sitä kesti monta vuotta.

Yläasteella eräs miesopettaja kiinnostui minusta ja kehui kuinka olen silloisen miss Suomen näköinen. Hän opetti kaupallisia ja yhteiskunoppia ja numeroni olivat kymppejä, vaikka en ollut työskennellytkään sen edestä. Kympin sai kun jaksoi välituntisin kuunnella hänen "hauskoja" juttujaan.

Muita?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
12.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samankaltaisia tilanteita kuin sulla. Yläasteella molemmat tapaukset. Myös yliopistossa.

Vierailija
2/4 |
12.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

malmin koulussa oli kaupallisten aineiden miesope joka pyyteli kanssaan matkalle, hikoili aivan liki kuin likainen porsas ja vaikka olin tosi huono aineessa enkä tehnyt tehtäviä sain kympin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
12.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koulussa opettajien kanssa olen ollut yleensä tekemisissä vain tunneilla, jolloin kukaan ei ehdottele. Mutta kun tehtiin luokkaretkeä, niin tuo opettajamme kävi ehdottelemassa minulle lähtisinkö kaljalle...

Oman ikäisistäni on ollut aina helppo selvitä, mutta opettaja on hankalampi, kun ei voi suoraan haistatellakaan.

Vierailija
4/4 |
12.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

luokkahuone oli pieni, meitä oli aika monta oppilasta

kuviksen tunti, joten pulpetit ryhmittäin, ja minä tuskin edes mahduin istumaan

takanani poikien poytä ja siitä vuorotellen lääppivät persettäni

ällotti, opettajan mielestä mitään ei ollut tapahtunut ja ei ollut edes sitä näkevinään.

muiden oppilaiden mielestä hauskaa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä seitsemän