Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Värianalyysista

Vierailija
11.02.2010 |

Oletteko koskaan käyneet? Minulla on ongelmia oman tyylin ja värityksen löytämisen suhteen. Ikäääkin jo huikeat 36 joten aihetta olisi joku oma tyyli löytää. On värejä joita kartan, mutta toisaalta en tiedä sopivatko taas nekään minulle, mistä pidän. Minulla hiukan kellertävään vivahtava, vaaleahko ihonväri. Suklaanruskeat silmät ja ruskea, hiukan punertavanhohtoinen tukka (väriä siinä, joka lähellä luonnollista sävyä.)

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
11.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse varaisin sijassasi ajan pukeutumisneuvojalle esim. Stockmannille tai Sokokselle. Näin olen ajatellut itsekin tehdä, kun saan itseni kuosiin imetyksen jälkeen.

Vierailija
2/5 |
11.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olenkin ajatellut tehdä noin. Täällä av-palstalla aikaisemminkin rohkaistu siihen, kun olen tehnyt aloituksen valittaen tyylitajuttomuuttani/tyylin puuttumista.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
11.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ammattilainen näyttää kyllä sulle, mitkä värit sopii ja mitkä ei. Vertailee eri vaihtoehtoja siten, että itsekin huomaat.

Ja värianalyysin jälkeen pukeutumisneuvojalle Stockalle/Sokokselle.

HUOM. Näet mitkä värit sopivat sinulle. Ja varaudu pahimpaan, värit joistaa pidät ja on sun lemppareita, eivät välttämättä sovi sinulle ollenkaan. Näin kävi minulle... en noista vielä luovu, kun on useitakin kaapissa, mutta uusia "väärän värisiä" en osta.

Vierailija
4/5 |
11.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

näkee mistä tahansa naistenlehdestä, joten siitä ei tarvitse 150 €:a maksaa.

Suosittelen myös pukeutumisneuvojaa. Ystävä ostaa kaikki vaatteensa Aleksi 13:n neuvojan avulla ja kivoja, sopivia sekä yhdisteltäviä vaatteita hänellä on :)

Vierailija
5/5 |
11.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sokoksen, Aleksi 13:n tms pukeutumisneuvojallakin olisi hiukan hajua värianalyysin perusteista? Että osaisin sen perusteella valita vaatteita asiakkaalleen? Ettei erikseen tarvitse mennä analyysiin ja pukeutumisneuvojalle.

Ap jolla tyyli hukassa