G: Olisitko yrittänyt saada miehesi itsellesi, jos hän olisi ollut varattu?
Silloin kun aloitte seurustella, miehesi olisikin seurustellut jo toisaalla ihan onnellisesti. Olisitko yrittänyt rikkoa nykyisen miehesi ja hänen tyttöystävän suhteen ja saada nykyisen miehesi itsellesi? Vai antanut olla ja etsinyt jonkun muun?
Kommentit (9)
että koskaan en ole pitänyt todellisena vaihtoehtona varattuja miehiä, ja varsinkin nuorena olin tosi vaivautunut, jos joku varattu osoitti mua kohtaan huomiota. Tuntui pahalta tyttöystävän puolesta. Eli en missään nimessä.
Osottaisi myös mieheltä sen, että olisi helposti lähtevissä muiden mukaan
enkä ikinä ole ketään vaan halunnut tuntematta ihmistä kunnolla ja varattuun en olisi halunnut tutustua
Mutta kiva mulle, että oli vapaa :)
meidän välillä oli ja on kyllä alusta asti mahtava kemia. Jätin itse nuoruudensuhteeni kun mieheeni rakastuin
Lasteni isä oli vielä virallisesti avioliitossa lähes vuoden vaikka asui asumuserossa kun me seurustelimme.
Jos olis pitänyt alkaa häntä avioeroon painostaa ja hänestä alkaa tappelemaan, en olisi alkanut, ei ole sen arvoinen ukko.
Tosin kaksi lasta on tullut sen kanssa tehtyä, mutta ei haittaisi vaikka mies palaisi takaisin exänsä tai jonkun muun naisen luo.
Jos mieheni olisi ollut varattu silloin kun tavattin, olisin varmaankin edelleen yhdessä sen miehen kanssa jonka kanssa seurustelin ennen kuin tapasin mieheni... Tämä toinen mies lähti ulkomaille puoleksi vuodeksi ja pantiin suhde tauolle siksi aikaa... Ja sen tauon aikana tapasin sitten mieheni.
Joskus olen miettinyt millaista elämä olisi jos olisinkin vain odottanut sen ulkomaille lähteneen miehen paluuta... Hän oli aivan ihana, eikä hänellä ollut mitään suhteita siellä maailmala ollessaan... Oli tosi pettynyt kun palattuaan kuuli että olen löytänyt toisen.
Mutta siis joo, nämä on näitä mietteitä vaan :) Olen ihan onnellisesti naimisissa ja äiti, en haikaile vanhoja poikakavereita :D
parikymppisenä tyttönä ihastuin palavasti itseäni viisi vuotta vanhempaan miehenalkuun. Kerroin miehelle ihastuksestani ja meillä oli pitemmälle mennyt auhde.. Kuukauden kuluttua selvisi että miehellä oli avovaimo kotona. En tiedä olinko miehelle vain sivusuhde vaimon selän takana vai olisiko halunnut jotakin vakavampaakin. Juttu kuivui kasaan samantien saatuani tietää avokista. Olin oksentaa ajatellessani kuinka hän ensin minun kanssani kuherteli kämpilläni, sen jälkeen painui kotiin vaimonsa kanssa samaa tekemään. Yritti selitellä minulle kuinka vaimon kanssa menee huonosti jne, ne tyypilliset pettäjän selitykset. Hyi helvetti.
En koske varattuihin pitkällä tikullakaan.
Itseasiassa oltiin molemmat naimisissa tavatessa, mutta mies asumuserossa, harkinta-aika käynnissä ja eksälläänkin oli jo uusi mies, joten mies oli musta oikeasti vapaa. Minä taas erosin eksästä nykyisen miehen takia...
että koskaan en ole pitänyt todellisena vaihtoehtona varattuja miehiä, ja varsinkin nuorena olin tosi vaivautunut, jos joku varattu osoitti mua kohtaan huomiota. Tuntui pahalta tyttöystävän puolesta. Eli en missään nimessä.