Oletko rakastunut vai tottumuksesta yhdessä
Kommentit (16)
rakastunut, mutta rakastan kyllä miestäni. Ja on siinä toki tottumustakin 21 yhteisen vuoden jälkeen. En osaisi kenenkään muun kanssa edes olla.
Olen sekä rakastunut, että tottunut olemaan mieheni kanssa yhdessä. Tämä tarkoittaa sitä, että välillä vaikka on laimeampia kausia, ei silti tee mieli lähteä muualta etsimään jännitystä ja rakastumisen tunnetta.
Koska minä olen se enemmän ansaitseva. Osin tottumuksesta, osin rakkaudesta, olisi vaikea kuvitella että tuo vaihtamalla paranisi...
Ja tietysti lasten vuoksi pysytäänkin yhdessä. Mies sanoo joskus että rakastaa minua, itse en ole sítä voinut sanoa enää vuosiin. Yli 15 vuotta oltu yhdessä.
Ei ole enää sitä sykähtävää tunnetta rinnassa, kun toinen istuu viereen tai hipaisee. Pikemminkin ärsyttää ja tulee sanottuakin, että älä lääpi tai mene muualle.
mieheeni 10 vuoden jälkeen, eli olen rakastunut, rakastan ja myös tottumuksesta ollaan yhdessä. Alkoi mennä suhde päin honkia jokin aika sitten, molemmat vaan kiukuteltiin ja tuli sellainen tunne että tässäkö tämä elämä nyt sitten oli. Puolin ja toisin ruvettiin näkemään vaivaa oman käytöksen korjaamiseksi ja kuinka ollakaan, tässä sitä nyt ollaan ja odotan iloisesti että mies pirauttaa kahvitauolta sanoakseen että on ikävä
jälkeen tottumuksesta ja lasten takia. Ei meillä mitään ongelmia ole, muttei kyllä intohimoa tai mitään myöskään.
Eikö ole aika lohdullista huomta, että vaikka välillä on vähän laimeampia kausia menossa niin sitten on välillä niitä toisenlaisiakin kausia.
Itsellä oli vasta hyvinkin kiihkeä kausi, nyt jo vähän laimempaa mutta kuitenkin vain vähän...
Kimpassa on oltu yli 20 v.
Ollaan oltu miehen kanssa lähemmäs 9vuotta yhdessä ja olen sekä rakastunut että tottumuksesta yhdessä. Välillä on hyviä kausia ja välillä huonoja ja kaikesta on aina yhdessä selvitty ja vaikka kuinka joskus toinen ottaa aivoon niin ei tulis mielenkään koskaan lähteä, en vaan osaisi elää ilman tuota toista puoliskoa. Ja näihin yhdeksään vuoteen ollaan saatu kaksi lasta ja kolmas tulossa joten kyllä nekin omalla tavallaan meitä yhdessä pitää.
väillä myös rakastunut uudelleen. 7 vuotta naimisissa ja kolme lasta. Rahasta ei voi edes puhua samaan aikaan =) enpä olisi uskonut että voi tuntea vetoa vielä tuonkin ajan jälkeen. Tunne on molemminpuolinen.
ja tottumuksesta, lasten sekä yritystoiminnan takia ollaan yhdessä. Surullista ja todella kuluttavaa.
uudelleenrakastumisenkausi. 11v yhdessä ja lapsia kaksi, molemmilla raskas, vaativa työ. Välillä tuntui että "ei vittu mitä paskaa elämä on, nakkaan kuikkaan koko ukonkutjakkeen ja haen itselleni jonkun nuoren panokaverin joka ei vaadi muuta kuin vaakamambon pari kertaa viikossa". ;) Tottumus piti yhdessä.
Vähitellen elämä alkoi helpottamaan ja nyt tuntuu että ollaan kuin kaksi vastarakastunutta teiniä. Pussaillaan paljon ja joka ilta sängynjouset natisee, välillä päivälläkin käydään pikapanot lukitun vessanoven takana. Kivaa on. =)
näin 16 vuoden ja neljän lapsen jälkeen. En halua enkä osaisikaan vaihtaa, eikä ole syytäkään. Minun elämäni ja perheeni on tässä ja nyt.
Mies myi firmansa muutama vuosi sitten ja sai siitä melkoisen hyvät rahat, ja tekee nyt aika harvakseltaan hommia, eli on paljon kotona ja lasten kanssa. Se on selvästi tehnyt hyvää parisuhteelleemme - meillä ainakin tuota arkea rassasi selvästi eniten liian vähäinen yhteinen aika, jolloin niihin harvoihin hetkiin kasautui liikaa odotuksia, paineita ja ohjelmaa.
rakastuminen ei kestä ikuisesti, mutta rakkaus voi kestää.
Onko tämä aloitus jonkun kakkosnaisen analyysi siitä, että vaimot ovat miehensä kanssa rahasta tai tottumuksesta?
rakkauttakin täytyy olla, yhdessä vuodesta -94. Mieheni on ensimmäinen oikea poikaystäväni ja joskus mietin millaista olisi jos olisin jatkanut etsintää. Hävettää mutta joskus kaipaan yhden illan jutun huumaa...
Sehän menee ohi puolessa vuodessa. Me ollaan yhdessä koska me rakastetaan toisiamme, ollaan totuttu toisiimme ja tietysti myös rahankin takia. Me ja lapset ollaan perhe, OY ME AB.
Olen sekä rakastunut, että tottunut olemaan mieheni kanssa yhdessä. Tämä tarkoittaa sitä, että välillä vaikka on laimeampia kausia, ei silti tee mieli lähteä muualta etsimään jännitystä ja rakastumisen tunnetta.