oletteko löytäneet tuttuja street view:stä?
minä löysin naapurin pyöräilemästä postilaatikkojemme luona (naamasta ei tunnista, mutta muuten helposti tunnistettavissa)
ja appiukon korjaamassa talonsa aitaa.
Kommentit (14)
kuopuksen ystävän fillarikin on siinä :D Ihmisiä ei näy koko kadulla, taitaa olla työpäivä menossa
Oma mies on ollut juuri rakentamassa roskakatosta, koska työkalut on levällään siinä pihalla, mutta ilmeisesti on juuri tallista hakemassa jotain, koska ovi on auki..
meidän toimitussihteeri juttelee jonkun kanssa työpaikan pihalla. Myös autoni näkyy samassa paikassa!
kuvia esiin. Hah hah! Nuorilla on kai aikaa.
ex-appeni, ja ex-autoni ex-appilan pihassa:D samaisen auton myös työpaikkani pihasta!
juttelevat ulkona.
Naapurin koira.
Entinen naapuri pyöräilee.
lelut kaikki hujan hajan ympäri pihaa, rakennusjätettä, epämääräisiä törkykasoja... En oisi uskonut, rouva itse on aina niin huoliteltu.
Oltiin juuri muutettu ja pihatyöt oli vasta alussa... Nyt piha on jo toisen näköinen kuin kesän alussa. Eli yhtä huoliteltu kuin minäkin ;)
saman kadun alku päässä oli kevät, keskikohdalla puissa keltaiset lehdet ja loppu päässä vähän kuuraa maassa ja puut lehdettömiä. Syksyllä minä olin töissä, auto oli työpaikan pihassa.
Eihän se mies missään autotallissa ollutkaan, kuten ensin luulin (ja kirjoitinkin aiemmin). Katsoin toisesta kulmasta ja siinähän ne kaikki kolme tönöttää tontin reunalla ja tuijottaa sitä kamera-autoa :) Ei muuten ollut naamoja mitenkään tuhrattu, eikö olis pitänyt..?
kuten aina. Eikä näytä olevan mikään lämmin päivä :)
ja tosiaan ihan tunnistettavia, ei juurikaan sutattuna kuten olin luullut.
Eihän se mies missään autotallissa ollutkaan, kuten ensin luulin (ja kirjoitinkin aiemmin). Katsoin toisesta kulmasta ja siinähän ne kaikki kolme tönöttää tontin reunalla ja tuijottaa sitä kamera-autoa :) Ei muuten ollut naamoja mitenkään tuhrattu, eikö olis pitänyt..?
naamat ja autojen rekkarin epäselvennetään..
lelut kaikki hujan hajan ympäri pihaa, rakennusjätettä, epämääräisiä törkykasoja...
En oisi uskonut, rouva itse on aina niin huoliteltu.