Sain poikana, 17v kiinni ----
ottamasta suihin toiselta pojalta!!!! Menin hänen huoneeseensa viemään puhtaita vaatteita ja järkytyin!
En ole pahimmissa painajaisissani voinut kuvitella moista! Olemme uskossa, ja taatusi lapseni ei ole oppinut moista rienausta tai syntiä meiltä!!!!!
Mitä teen? Onko suomessa niitä homoseksualistien käännytysohjelmia??
Kommentit (18)
provo mitä olen koskaan tällä palstalla nähnyt.
Ap, mene hoitoon. Tai parempi, kerro meille mikä on diagnoosi. Oikeasti kiinnostaisi, että mikä pääpipi tällaista generoi.
yleensä koputan kyllä, mutta nyt oli kädet täynnä pyykkejä, ja avasin oven kyynärpäälläni, luulin ettei poikani ole edes kotona.
Onkohan hän homoseksuaali vai onkohan tuo vain kokeilua.
t. ap
Ap, mene hoitoon. Tai parempi, kerro meille mikä on diagnoosi. Oikeasti kiinnostaisi, että mikä pääpipi tällaista generoi.
ja miksi olisi provo?
Ja mitä välii vaikka poikasi olisi homo? Anna asian olla.
Joopa joo, kuten huomaat, uskokaan ei "pelasta" lasta normaalilta elämältä. Ole huoleti ja anna poikasi elää. Homo tai ei, uskossa tai ei, kyllä seksuaalisuus on jokaisessa meissä.
Ja vaikka seisoisit päälläsi sen ajan, niin sinä et siihen voi vaikuttaa.
Eikö sinulle ole tärkeintä, että poikasi olisi onnellinen, saisi rakastaa ja tulla rakastetuksi. Mitä väliä sillä rakkaan sukupuolella on?
Onkohan hän homoseksuaali vai onkohan tuo vain kokeilua. t. ap
Katsokin ettet enää mene koputtamatta toisen huoneeseen. Ja nyt pyydät pojalta anteeksi!!!
Pojan seksuaalisuus ei kuulu sulle, joten anna olla.
Minä taas löysin petatessa 15-vuotiaan poikani sängystä stringit - tyttöjen...
Kundi sanoi, ettei halua puhua asiasta mitään. Meni joululomalla tyttöystävän kanssa poikki. Lyhyt oli suhde ja oli kuulemma pussailtu, mutta ne pikkarit. Hmmm.
No onhan toi nyt ihan selvä provo. Kukaan ei oikeasti tossa tilanteessa kirjoittaisi tällasta aloitusta. Se on psykologisesti täysin epäuskottavasti muotoiltu.
Ihan sama kuin täällä joku yritti "näin ufon" -provoa tällä tyylillä: Hih! Ette ikinä arvaa mitä tapahtui! Olin metsässä kävelylenkillä ja näin oudon valon kajastavan blaa blaa". Sokea reetakin näkee että psykologinen uskottavuus on niin kaukana ettei se näy enää edes kiikarilla. Sama tässä provossa.
kun tulivat yllätetyiksi. Ihmettelen.
Vaikea kuvitella todeksi, luulisi että homopojat varmistaa ettei vanhemmat tai keitään muitakaan ole kotona tai harrastavat suuseksiä lukittujen ovien takana.
Itse olen tullut yllätetyksi naiskentelusta mieheni kanssa - äitinsä avasi oven ja kääntyi kannoillaan hyvin äkkiä. Minä näin anopin pöllästyneen ilmeen ja hän poikansa takapuolen, minä olin alla - lie nähnyt pillunkin tiedäpä häntä.
Kirjoitin järkyttyyneenä tuon alun.
Poikani siis hämmentyi todella paljon, tiputin pyykit ja juoksin pois. Yritin puhua poikani kanssa illalla asiasta, mutta hän vain meni huoneeseensa ovet paukkuen.
Olen ymmälläni. Kirjoitukseni on kyllä tosi, ei mikään provo.
t.ap
puhuisi niin "niistä homojen käännytysohjelmista". Tollan on täysin vastapuolen puhetta. Jne. jne.
Kun provoilija väittää ettei ole provo, sitä on turha uskoa.
täällä on provotutkijoita.
Mutta eniten minua kiihoittaa tuo poika. Kerrothan ap kun poikasi on 18v, ja yhteystietonne.
t. mies
Kun luin aloituksen, eka ajatus oli että jaahas joku komerorunkkaaja taas hankkii itselleen tumputusmateriaalia kirjoittamalla tällaisen aloituksen.
"äiti" avaa oven kesken poikien session, menee "opettamaan" poikaa. Ovelle ilmestyy myös homomies, joka siemenheittää toimintaa katsoessa.
vai onko ottanut äidiltä mallia ;)
Kuule, voi olla homo taikka voi olla vaan kokeilua.
Unohda koko juttu. Et säkään tykkäis jos joku analysois sun seksielämääs tai kyttäilis oven takana.