G: Tiikerin vuosi kiinalaisen horoskoopin mukaan alkaa - onko täällä tiikereitä?
Tiikerin vuonna tiikereiden unelmat toteutuvat-
mitkä ovat unelmiasi TIIKERI?
Kommentit (11)
Tiikerin vuonna unelmat toteutuvat- esim. yleneminen ja aviolitto
t. ap/
tiikeri/ joka etenee urallaan parhaillaan
tällaista kyllä väitetään, ap: "Kiinalainen uusi vuosi alkaa talvipäivänseisauksen jälkeisen toisen uuden kuun jälkeen sunnuntaina helmikuun 14. päivänä. Se sattuu olemaan myös Valentinuksen päivä, jota meillä Suomessa vietetään ystävänpäivänä. Tästä romanttisesta yhteensattumuksesta huolimatta Tiikerin vuosi ei välttämättä ole otollisinta aikaa parisuhteen solmimiselle.
Kiinalaisessa kuukalenterissa helmikuun 4. päivä on niin sanottu "kevään alku", ja vanhojen uskomusten mukaan sellainen kuukalenterin vuosi, johon ei sisälly tätä "kevään alkua" on melko kehno naimavuosi. Pian päättyvään Härän vuoteen (26. tammikuuta 2009 - 14. helmikuuta 2010) mahtuu peräti kaksi "kevään alkua", ja siksi sen katsotaankin olevan mitä mainiointa aikaa avioliiton solmimiselle. Tiikerin vuonna avioituvien kannattaakin valita hääpäivänsä huolella henkilökohtaisten horoskooppien mukaan."
radio86 sivulla oli aika kattavaa infoa tiikerin vuodest ja astro.fi kannattaa tsekata ens viikol vielä sinne ei tiikerin vuoden päivityst ole tullu.
ja synnytän tiikerivauvan ensi viikolla suunnitellulla sektiolla....
Häät ehkä pidetään miehen Lohikäärmevuonna sitten 2013 :D
Nyt keskityn saamaan lottovoiton ja muuta mukavaa.
Ja ilmeisesti sitten ensi kesänä syntyvä lapseni on myös tiikeri?
Uudessä duunissa aloitellaan pian, jospa se poikii jotain!
ja toivon vauvaa, sekä työkuvioihin armotonta lentoa ja menestymistä! Toivon myöskin löytävämme kodin johon asettua pitkäksi aikaa ja toivon että mun/meidän elämään tulee tosiystäviä! :)
Toivottavasti nämä toteutuu!
Hoitovapaa on päättymässä ja töitä pitäis löytää!
Itse olen apina ja mieheni härkä, lapset tiikeri, apina ja lohikäärme.
kertoisko joku lisää tiikerin vuodesta?