Lue keskustelun säännöt.
uusia kavereita itä-helsingistä :)
09.02.2010 |
heips,
täällä olisi yksi menevä heppu(1v3kk) itä-helsingistä vailla vaahtosammuttimenkokoisia;) kavereita. olisi kiva jos äidillekin(26v.) löytyisi samalla iskulla uusia tuttavuuksia:)
sujautathan rohkeasti meiliä:)
remote_control@luukku.com
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Täällä olisi kanssa itä-helsingissä asusteleva 29-vuotias äiti. Tyttärellä ikää 2v 5kk, joten reilu vuosi olisi lapsosilla ikäeroa, mutta ei se varmaan menoa haittaisi :) Laita viestiä jos kiinnostaa tutustua.