Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seksin jälkeen

Vierailija
09.02.2010 |

Mitä seksin jälkeen kun kondomia ei käytetä niin siemenneste valuu ja yleensä kiirehdin suihkuun, mitä te teette? tuntuu jokseenkin nololta. Seksi ei kyllä muutenkaan jaksa innostaa, en tiedä mistä johtuu, ehkä siitä etten ole koskaan saanut orgasmia?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
10.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai siis sillai, et meillä on kyllä yöpöydän laatikossa paperia, mut mä meen vessaan aina seksin jälkeen muutenkin pissalle, ni samalla pesen sitten paikat. Johan se hajukin jää sinne muuten, hyi. mies käy sit mun jälkeen vaikkei oikeestaan tarttis kai, kun kerran paperilla pyyhkii. kai se on vain joku tapa, ja olen kiitollinen siitä et mieskin haluaa peseytyä. :)

Vierailija
2/4 |
10.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP:n miehellä taitaa mennä elämä hukkaan. Kerro edes nyt niin voi vetää johtopäätöksensä halutessaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
10.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

antaen minulle vielä yhden happy endin. tää tapa meillä on ollut aina. kun nousemme vuoteesta (aika harvoin nykyään tulee harrastettua seksiä illalla) käymme vielä pesulla.

Vierailija
4/4 |
10.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

..muijalla melko isot ja lerpattavat häpärit, ja sisuskin tuntuu väljältä, mutta nainnin jälkeen nousee vaan ylös ja kävelee kylppäriin, eikä mitään valu. Ainakaan niin, että sen näkisi. Ja sitten kun pesee pilluaan niin oikein silleen koukistetulla sormella kaivelee. Mutta kaikilla eri tavat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kaksi