Kuka alkais laihduttaa tänään? Pituus ja paino ja tavoite?
Kommentit (22)
162cm ja 91kg. tavoite 62kg. Ensin 10kg tiukasti pois ja sitten rauhallisempaan tahtiin.
tavoitteena saada 12kg pois nyt ensin, 5 kiloa on jo mennyt, 7 jäljellä.
Sulla on aika kova tavoite, ota tavoitteeksi ensin vaikka 10 kiloa.
en laihduta, haluan lisää painoa (lihakset takaisin nyt raskauden jälkeen).
Pituus 171 cm ja painoa 83 kg. Kun 10 kg:a on poissa, niin BMI on normaalipainoisen. Eli rankka tavoite on 73 kg. Iän myötä ei meinaa lähteä millään :(
Ja tarkoituksena olisi 60-63kg ihanne mittoihin.
Ensimmäisenä poistan ruokavaliostani sokerit, hiilihydraatit (paitsi tuorevihannekset)
Aloitan kookosmaito paaston. Jota kestää viikon. Sitten siirryn leveämmille vesille. Ostan ison kinkun josta riittää 2 viikoksi. Sen ohessa juon lasillisen apelsiinijuicea eli noin 2dl.
Pituus on 168 ja lähtöpaino oli 88,9 ja nyt 85,5. 70 oon lähteny tavoittelemaan.
Ja tarkoituksena olisi 60-63kg ihanne mittoihin.
Ja kutsut itseäsi mieheksi. Lyhyt sinä kyllä olet ja paksu. :D Nolo
171cm ja 60kg, tasoite paino olis 55kg.
silloin mitat olivat 174 cm/87 kg. Nyt paino on 84,5 kg. Mä imetän, joten laihdutustahti on maltillinen n. puoli kiloa viikossa.
silloin mitat olivat 174 cm/87 kg. Nyt paino on 84,5 kg. Mä imetän, joten laihdutustahti on maltillinen n. puoli kiloa viikossa.
Paino hyvä, mutta muoto ilmeisesti väärä. 60 kiloisena näytät pieneltä hinulta. Painu salille!
Mitat:
-182 cm
-89kg
Tavoitteet 60-68kg
Mitat:
-182 cm
-89kg
Tavoitteet 60-68kg
jos tavoite toteutuu!!!
siis mikään ei TODELLAKAAN ole etovampaa kuin laiha mies!!! Puuttuu vielä pitkät kynnet :) = 2eniten inhoamaani "vikaa" miehessä.
Mulla pituutta 160cm ja painoa tällä hetkellä 54kg. Tavoitteena olis 48kg, saas nähdä onnistuuko kesään mennessä.
Tavoite 62 ihanne ois 56 mutta taitaa olla mahdoton.
tällä hetkellä 61, tavoite on 57-58 (toivottavasti huhtikuussa tavoitepainossa).
Olen 3 lapsen isä.
Tarkoituksena olisi saada massaa lisää.
Mittani: 181cm, 59kg
Ihanne paino olisi 74kg
Pituus 167, paino 74, tavoite 55